מבצע אכיפה  גדול התקיים בחמישי בטירת כרמל נגד תופעת הוונדליזם במרחב הציבורי

השיטור העירוני בטירת כרמל קיים מבצע אכיפה בערב יום חמישי האחרון, במסגרת המאבק חסר הפשרות בתופעות הוונדליזם וצריכת אלכוהול בגנים ובפארקים הציבוריים

 

במסגרת המאבק חסר הפשרות בתופעות הוונדליזם וצריכת אלכוהול בגנים ובפארקים הציבוריים, קיים השיטור העירוני מבצע אכיפה בערב יום חמישי האחרון.
את הצוותים שהשתתפו במבצע הובילו מנהל יחידת האכיפה העירונית, אמיר שילו וסגנית יחידת השיטור העירוני, רס"ב יערית איס-מזרחי.
במסגרת הפעילות בוצעו סיורים בכל הגנים הציבוריים בעיר, במהלכם נבדקו 33 בני אדם, נרשמו ארבעה דוחות על השלכת פסולת ומפגעים שונים, בוצעה שפיכה של אלכוהול בגנים הציבוריים, ואדם אחד עוכב בתחנת המשטרה בחשד להחזקת סמים.
ראש העיר, אריה טל: "עיריית טירת כרמל והשיטור העירוני שמים דגש על הבטחת איכות החיים של תושבי העיר והשמירה על הסדר הציבורי, ועל המתקנים שבהצבתם השקיעה העירייה משאבים רבים, וכך נמשיך״.

 

צילומים: באדיבות דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות