קמפיין מיוחד ומרענן של "כללית" ברחבי כרמיאל, בו מככבים הרופאים וצוותי הרפואה והמרפאות, במקום פרזנטורים בשכר. "הם הגיבורים האמיתיים בחיי המטופלים"

כללית מחוז חיפה וגליל מערבי, יצאה בקמפיין חדש, שונה ומרענן בכרמיאל. גיבורי הקמפיין: הרופאים, האחיות וכל הצוות הרפואי שהם גיבורי היום-יום עבור התושבים 

תושבי כרמיאל רואים בימים האחרונים על לוחות המודעות ברחובות ובמכוונים ברחבי העיר את הקמפיין החדש של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי בהובלת הרופאים, צוותי המרפאות והמרכזים הרפואיים של כללית בכרמיאל, עם  הסלוגן "גם ……יש בכרמיאל".

בכללית מחוז חיפה והגליל המערבי מספרים: "בעולם הבריאות, נראה שכבר ראינו הכל: משחקי מילים משעשעים, עיצובים מרהיבי עין, רק שהפעם, כללית מחוז חיפה וגליל מערבי מרעננת את הזירה התחרותית ושוב מציבה במרכז את העובדים ואת מגוון השרותים שיש לכללית להציע. העובדות והעובדים במרפאות ובמרכזים הרפואיים של כללית בכרמיאל, הם הפנים שלנו, של ארגון הבריאות המוביל בישראל.

"אנו מוקירים את הצוותים שלנו על עבודתם המסורה, האכפתית ומסבירת הפנים ואין פרזנטורים שיוכלו להציג טוב יותר את ערכי הארגון מלבדם".

"לא בכל יום ארגון בריאות מוביל מחליט להציג את השירות הרפואי שלו באמצעות העובדים החרוצים והמסורים שלו. בקמפיין הנוכחי סיפרנו את הסוד הגלוי לכולם, לא הלכנו על גימיקים, כללית היא הקופה הכי גדולה באיזור כרמיאל המטופלים שלנו מכירים את הצוותים האהובים ומעריכים את עבודתם", מסביר אסף צמח, מנהל השיווק והשירות של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי.

"כללית ממשיכה להוביל בשירות רפואי מתקדם ואיכותי. תפיסת השירות שלנו היא לשפר, להנגיש ולהתאים את השירות לטובת ציבור המטופלים שלנו. לצד מגוון רחב של שרותים, השירות האנושי והיחס האישי של עובדינו משלב חיוך עם מקצועיות ומומחיות", סיכם רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי.

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות