יוזמה חדשה של ההסתדרות למען קליטתם של עולים חדשים עם סל שירותים מיוחד שניתן להם

לאחרונה נפתח בהסתדרות מרחב חיפה סניף מיוחד שמטרתו עזרה לעולים החדשים בהשתלבותם בארץ, כשההסתדרות מעניקה להם סל שירותים נרחב. את הסניף החיפאי חנך יו" הסתדרות מרחב חיפה, משה מזרחי

לאחרונה , בהמשך לגל העליה הגדול מחבר העמים, ההסתדרות יזמה מהלך המשלב את העולים החדשים בארץ, באמצעות מתן סל שירותים רחב. לאחרונה נפתחה בחיפה שלוחה של ההסתדרות, המעניקה את השירותים האלה.

ביום שלישי, ה-28.2.23, התקיים מפגש רב משתתפים בהשתתפות יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה מר משה מזרחי, יו"ר האגף "העובד העולה"- אלכס מילר, אנה בוגוסלבסקי – המשמשת כעוזרת אישית ליו"ר אגף ה"עובד העולה" ומכובדים נוספים.

אלכס מילר הודה במילים נרגשות ליו"ר אגף המרחבים וסגן יו"ר ההסתדרות- מר אבי יחזקאל, על סיועו בכל הקשור לתחום קליטת העליה. כמו כן, הודה ליו"ר ההסתדרות במרחב חיפה על מעשיו למען העולים בתחום מרחבו, כמו-גם לגימלאים העולים המצטרפים להסתדרות.

בנוסף, הודה ליורי לויטן מנהל רשת האולפנים "יוטיים" וכן לגב' טטיאנה ג'ון, על פעילותם למען העולים בחיפה.

מר מילר הבטיח להמשיך ולפעול למען העולים ושילובם המהיר בחברה הישראלית בכלל ובהסתדרות בפרט.

יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, בדברי ברכתו הנרגשים ציין לשבח את סגן יו"ר ההסתדרות – מר אבי יחזקאל על הגיבוי והתמיכה וכן הודה לצוות המסייע לו בפעילות למען הגימלאים במרחב בכלל ולעולים בפרט, קרי: פנינה אופיר נאווי- יו'"ר הסתדרות הגימלאים במרחב ולסמדר רואש – רכזת הגימלאים במרחב .

כן הבטיח להמשיך ולהעניק לעולים את סל השירותים הרחב שאותו מעניקה ההסתדרות לחבריה ולחברותיה.
לבסוף, איחל לכל העולים החדשים שנכחו במפגש- קליטה מהירה וקלה בחברה הישראלית : "ההסתדרות היא הבית שלכם, בואו ותהנו מהשירותים שאנו יכולים לעניק לכם".

 

צילום: הסתדרות מרחב חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות