ניר שובר סיים את היערכותו למערכת הבחירות. הוקם מטה בחירות וצוות היגוי מנציגי כל שכונות העיר לסיעת ״חיפה פיתוח״

הכוורת של שובר מתגבשת: חבר מועצת העיר ניר שובר החליט למנות את עידן ויינבך כראש מטה הבחירות

עידן ויינבך הוא פעיל מרכזי ואחד ממקורביו הבולטים של שובר, שמקורב גם לרעייתו לארה. כבר בשנת 2016 סייע לשובר בבחירות המקדימות במפלגת העבודה. עידן וינבך בן העיר יליד שכונת עין הים – וואדי ג׳מל, יזם ואיש עסקים חיפאי. בשנת 2015 ניהל את מטה יום הבחירות של משה כחלון ומפלגת כולנו. עידן בעל ניסיון עשיר בתחום האבטחה והלחימה וניהול מערכות גדולות. כחלק מעבודתו באבטחה, היה בשיתוף פעולה צמוד עם גופים ממשלתיים ביניהם משטרת ישראל, המשרד לבט״פ, משרד החוץ והמשטרה הפדרלית של מקסיקו, בוגר בית הספר הגבוה לניהול ואבטחה.

שובר הקים גם צוות היגוי שמורכב מנציגי 44 השכונות בעיר, אשר יעסוק בין היתר באסטרטגיה שיתופי פעולה וחיזוק הקשר בין הסיעה לתושבים.

ניר שובר: "אני בטוח שתרומתו של וינבך לקמפיין הולכת להפוך אותנו לסיעה החזקה המשפיעה והגדולה בעיר. סיעה שתפעל לפיתוח מואץ של העיר בכל התחומים. באמצעות הקשר הישיר לתושב נדע בדיוק מה הצרכים האמיתיים של כל שכונה ושכונה ונוכל לפעול למענם אחרי הבחירות."

במהלך חודש אפריל יקיים שובר אירוע השקת הקמפיין בו ייחשפו חברי הרשימה והמינויים במטה הבחירות, אלו הם התפקידים המתוכננים להיות מאוישים: ראש מטה עולים, ראש מטה צעירים, ראש מטה קריית חיים ושמואל, ראש מטה ערבים, ראש מטה שטח, חשב סיעה, יועמ״ש סיעה, מנהל דיגיטל ודובר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות