תמי ברק, חברת מועצת העיר חיפה, רכזת פרנדס חיפה והצפון בהסתדרות

"יום האישה נחוץ מאוד להעלאת המודעות. נשים נרצחות חדשות לבקרים וזה לא נגמר. עדיין אין שוויון מגדרי, עדיין יש פערי שכר..." תמי ברק

ספרי קצת על עצמך ועל העיסוק שלך…

סיימתי 2 קדנציות כיו"ר נעמת חיפה והקריות מאידאולוגיה שאיש ציבור לא צריך לעשות יותר מידי קדנציות. כעת אני עובדת כרכזת פרנדס חיפה והצפון שמביאה את התרבות לחברי ההסתדרות ולקהל הרחב בכלל במחיר מסובסד עם הדגש לפריפריה.

האם לדעתך יש צורך ביום האישה בימינו? מה המשמעות שלו בעינייך?

יום האישה נחוץ מאוד להעלאת המודעות. נשים נרצחות חדשות לבקרים וזה לא נגמר. עדיין אין שוויון מגדרי, עדיין יש פערי שכר  לכן יום האישה חשוב עוד יותר כיום. צריך להילחם בהדרת נשים ואני מרגישה בתקופה הזאת שאנחנו הולכות אחורה. צריך שנשים תחלנה לעשותהכל לבד ושאף אחד לא יגיד להן מה לעשות.

האם יש קשיים בשילוב בין אימהות לעבודה? איזה?

מקומות עבודה לא מתחשבים בהורות, צריך לעשות ישיבות מוקדמות כדי שההורים יוכלו להוציא את הילדים מהגנים.

האם לדעתך יש שיוויון בין נשים לגברים בתחום שלך? מה לדעתך צריך לעשות בנידון?

אין שיוויון. כאשר נשים וגברים עובדים באותה משרה עדיין כיום השכר של הנשים ב 30 אחוז פחות משל הגברים. צריך פשוט לאכוף חוקים החוקים קיימים רק לא נאכפים.

למה את מתגעגעת מהילדות שלך?

מהילדות שלי אני מתגעגעת לתום, לזה שלא היו ניידים והסתדרנו יופי. הכל היה יותר תמים… אני מתגעגעת לסבתא שלי שהייתה גזעית ולהורים המדהימים שלי ז"ל.

מי הגיבורה/ אלילה/ מודל לחיקוי שלך? למה?

האלילה שלי באה מתחום המוזיקה- ברברה סטרייסנד. המודל לחיקוי שלי היא אמא שלי ז"ל שעלתה ארצה בעליית נוער לבד בלי משפחה ובנתה את עצמה והקימה משפחה.

מה החלום שלך?

החלום שלי להיות בריאה ושיהיה לכולנו בטחון אישי וכמובן שיהיה שקט במדינה ושיהיו לי נכדים.

מה האנשים שמכירים אותך לא יודעים עלייך?

שאני שרופה על כדורגל. אני אוהדת מילדות את מכבי חיפה. מגיל ארבע הייתי על הכתפיים של אבא שלי. הייתי במשחקים עם בטן הריונית חודש שמיני.

שרתי בילדותי עם משה דץ. הייתה לנו להקה בשם אישון כחול, כתבנו שירים שלנו, סיימתי קונסרבטוריון בפסנתר… ניגנתי גם בגיטרה וחלילית. היום חזרתי לכתוב שירים ואני גם מלחינה חלק…

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות