הכירו את ד"ר מונה אסדי שהצטרפה כרופאת משפחה למרפאת כללית קריית ים ג'. וגם: יש לה כמה עצות למטופלים שלה

הרופאה הצעירה, ד"ר מונה אסדי, הצטרפה לצוות במרפאת כללית קריית ים ג' במחוז חיפה וגליל מערבי ומשמשת בה כרופאת משפחה

 

ד"ר מונה אסדי (29), מתגוררת בדיר אל אסד, בוגרת לימודי רפואה מהאוניברסיטה הממשלתית לרפואה ולרוקחות ע"ש ניקולאיה טסטמיטנו במולדובה, את הסטאז' ברפואת המשפחה ביצעה בבית חולים קפלן מקבוצת כללית.

ד"ר אסדי הצטרפה לאחרונה לצוות מרפאת כללית בקרית ים ג' וסיפרה: "אני נרגשת להיות חלק מצוות המרפאה. להיות רופאה תמיד היה החלום שלי והגשמתי אותו. אין שמחה גדולה יותר כאשר אני מצליחה לסייע ולהקל על המטופלים בבעיות הרפואיות שלהם. אני גאה להיות חלק מהדור הבא של רופאות בכללית" משתפת ד"ר אסדי.

במרפאת קרית ים ג' בניהולו של ד"ר רודין דמיטרי ניתן לקבל שירותי רפואה משפחה, ילדים, שירותי סיעוד, משרד ובית מרקחת.

בזמנה הפנוי ד"ר אסדי אוהבת לטייל בעולם, להכיר אנשים, תרבויות ומאכלים חדשים. "אני מבקשת למסור למטופלים לא להזניח את הגוף ולשמור עליו, זה המקום היחידי שבו אנו חיים", מסכמת ד"ר אסדי.

במרפאת קרית ים ג' ישנו שירות של תרופות עד הבית. בשירות זה המטופל יכול להזמין באמצעות האתר או אפליקצית כללית, תרופות עד לבית וזה מגיע תוך כשני ימי עסקים. עלות המשלוח הינו 27 ₪, מגיל 75 ואילך השירות ללא תשלום. התשלום מבוצע באמצעות הוראת התשלום הקבועה (בילינג). המשלוח ללא עלות בקנייה מעל 150 שקל (לא כולל תרופות מרשם).

בנוסף לשירותים הניתנים במרפאה, כאשר מתעוררת בעיה רפואית אין צורך לצאת מהבית, לנוחיותכם – ייעוץ און ליין, ללא עלות למבוטחי כללית, ובו ניתן לקבל ייעוץ על ידי מומחים איכותיים ומנוסים ברפואת משפחה, ילדים ועור בווידאו-צ'ט. שירותי רופאי ילדים און ליין פועל 24 שעות ביממה, בסופי שבוע וחגים. שירות רופאי משפחה פעול במהלך כל השבוע, כולל סופי שבוע וחגים בין השעות 13:00-23:00, שירות רופאי עור און ליין פועל במהלך השבוע בין השעות 08:00-22:00 וימי שישי 08:00-13:00. ניתן להירשם לייעוץ דרך אתר כללית, אפליקציה ודרך מוקד 2700*.

 

צילום: כללית מחוז חיפה

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות