גאווה מקומית: פרס החינוך הדתי הארצי הוענק לגן ממ"ד אתרוג בטירת כרמל

גן אתרוג בטירת כרמל זכה אתמול בפרס החינוך הממלכתי דתי הארצי של משרד החינוך. בגן לומדים על מצוות החסד, הנתינה, העזרה והדאגה לזולת

 

גאווה מקומית: גן חמ"ד אתרוג בטירת כרמל זכה אתמול (ראשון) בפרס החינוך הממלכתי דתי הארצי של משרד החינוך בטקס חגיגי שנערך בירושלים. בטקס הוענקו פרסים לגני ילדים ולבתי ספר בחינוך הממלכתי-דתי ברחבי הארץ, כאשר גן אתרוג היה הגן היחיד שייצג את מחוז חיפה. הפרס ניתן לגן עבור יוזמה מבורכת המעודדת חסד ונתינה בקהילה.
גן אתרוג, בניהולה של אורטל ביטון, לומדים לאורך כל שנת הלימודים על מצוות החסד, הנתינה, העזרה והדאגה לזולת. הנתינה כוללת צדקה, עזרה לחבר, ציור לחבר חולה, כבוד לכל אדם באשר הוא ועוד.
חסד עם הקהילה מתקיים בגן אתרוג בכמה רבדים: שיתוף פעולה עם בית הקשיש בעיר, במסגרתו הילדים משמחים את הקשישים ומבקרים אותם לקראת החגים, שרים עמם שירים, מציגים סיפורים ומחלקים שי; תרומת בגדים ומשחקים שאינם בשימוש, כשהמסר הוא שהחסד מתחיל בבית בשיתוף ההורים והילדים – במסגרת זו, הילדים מיינו, קיפלו ואף קישטו את הקרטונים שבהם הונחו התרומות למשפחות הנזקקות; וגיוס מצרכי מזון עבור משפחה ברוכת ילדים בעיר, שאביה חלה בסוכרת ואינו יכול לצאת מהבית.
ראש העיר, אריה טל: "הפרס היוקרתי הוא סימן נוסף להשקעה הרבה בחינוך בטירת כרמל, שמניבה תוצאות פדגוגיות וערכיות. ברכות חמות לאורטל ולצוות החינוכי, לילדות, לילדים ולהורים על הפרס, שניתן כאות על הפעילות החינוכית והקהילתית שמתקיימת בו לאורך השנה".
אורטל ביטון, מנהלת גן אתרוג: "הטקס היה מאוד מרגש. הגן שלנו משתתף כבר שלוש שנים במגוון יוזמות שעיקרן נתינה לקהילה ולנזקקים, ובאמצעותן הילדים לומדים מהו חסד, לומדים לחלוק ולתת, ואלו דברים שבאים ליד ביטוי גם בהתנהלות היומיומית שלהם. תודה לילדים, ולהורים על שיתוף הפעולה, ולסייעת אוראל בכר, שבלעדיה לא היינו זוכים בפרס. הגן שלנו ימשיך לעשות טוב לעודד ערכים חשובים אלה".

 

צילומים: באדיבות דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות