המחלקה לשירותים חברתיים בקריית אתא תקיים שלל פעילויות במסגרת "שבוע הגישור והדיאלוג" לקידום שיח סובלני

יוצרים דיבור חדש בקריית אתא: עם פעילות קידום סובלנות והגברת השימוש בגישור ודיאלוג כדרך מועדפת לפתרון סכסוכים ומחלוקות ולחיים בדרכי שלום בקהילה

 

במהלך חודש פברואר מציינת עיריית קריית אתא את שבוע הגישור והדיאלוג בקהילה. במסגרת זו יתקיימו שלל פעילויות של מרכז הגישור והדיאלוג בקריית אתא בהובלת המחלקה לשירותים חברתיים ובשיתוף האגף לביטחון קהילתי ומרכז הצעירים שעיקרן קידום שיח סובלני.

במהלך שבוע זה יתקיימו שלל פעילויות בבתי הספר בעיר ובקהילה תחת הסיסמה "יוצרים דיבור חדש". בין האירועים שיתקיימו: שיח הורים וילדים עם תיאטרון דילמה, הרצאה של סיירת החרם לבני הנוער, מעגלי שיח למתבגרים בנושא אלימות, פעילות אבות ובנים, הצגת תיאטרון "בלי ידיים" ועוד.

המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית קרית אתא מפעילה מרכז גישור קהילתי הפועל למען תושבי העיר בכל יום ראשון בשעות אחה"צ, במרכז הנוער והצעירים (מורדי הגטאות 24) . המרכז מציע מענה בתחום הגישור, הדיאלוג הקהילתי ויישוב סכסוכים בהסכמה. התהליך הינו חסוי ומתבסס על כבוד הדדי ושיתוף פעולה בין הצדדים תוך שהוא מאפשר לשני הצדדים המצויים בקונפליקט להגיע להסכמות באמצעות צד שלישי, אובייקטיבי וניטרלי המופקד על התהליך. מטרת המרכז היא לפתח תכניות התערבות ומניעה שמטרתן קידום סובלנות והגברת השימוש בגישור ודיאלוג כדרך מועדפת לפתרון סכסוכים ומחלוקות ולחיים בדרכי שלום בקהילה.

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות