בקריית ביאליק: בטקס מיוחד ומרגש ניתן אות הפתיחה למבצע ההתרמה "מצעד הפרוטות" השנתי, עבור איל"ן

בטקס מרגש בהשתתפות תלמידי חטיבת "אפק" ולהקת המחול המשלבת מאיל"ן חיפה ובמעמד ראש העיר, אלי דוקורסקי, החל השבוע בקריית ביאליק מבצע ההתרמה השנתי עבור איל"ן

בטקס מרגש ומיוחד נערך יום ההתרמה של סניף איל"ן חיפה בעיריית קריית ביאליק בנוכחות ובביצוע תלמידי חטיבת הביניים "אפק". הטקס אשר התקיים במעמד ראש העיר, אלי דוקורסקי, המשנה לראש העיר ומנהלת נגישות ישראל צפון-נ.י.צ. ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי, מנהל אגף החינוך עמי ראובן ומנהל חט"ב אפק יורם רוזנברג, הדגיש את המשקל הרב שמייחסים בעיר לנושא "שונה אבל שווה".

התלמידים ריגשו בדקלומים, שירה ומשחק מקוריים בהובלתו של המנהל המוסיקלי רועי ברקוביץ. טליה קוך, חברת איל"ן חיפה עם אימא סיון, תושבות העיר, שבו את לב הצופים בתיאורם מה איל"ן מהווה עבורן. להקת המחול הוותיקה המשלבת "הורה איל"ן חיפה", אשר נתמכת על ידי משרד התרבות והספורט, ריגשה בריקודיה פרי הכוראוגרפיה של מרגריטה פוליאקוב ותמר סרוקה.

שלמה מומו כהן, יו"ר איל"ן חיפה, הגיש לראש העיר תשורה מעשה ידיהם של משתקמי "בית מרים". עוד נכחו בטקס מטעם איל"ן חיפה: מורדי גפן ואריק בוגנר – חברי הנהלה, עדי לוי שלזינגר- סמנ"לית תפעול סניפים באיל"ן, אורית דה קסטרו כהן – מנהלת מרכז שיקום וספורט, משה דולב – מנהל בית קסלר, שרונה שנהר – מנהלת סניף איל"ן חיפה וילדיה של יקירת איל"ן אורה גלבוע ז"ל – איריס לקר וערן גלבוע.

בשעות אחר הצהרים יצאו תלמידי חט"ב "אפק" להתרים למען איל"ן, על מנת לאפשר שילוב בחברה של צעירים ובוגרים עם מוגבלויות.

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות