מתחם סקייטפארק חדש ומתקדם נפתח בקריית אתא: מתאים לאופניים, קןרקינטים וסקייטבורדים עם מסלולים מקצועיים

מתחם סקייטפארק חדש בקריית אתא: המתחם, בגודל של כדונם וחצי, נבנה בסטנדרטים בינלאומיים וכולל מתחם רכיבה לאופניים, קורקינטים וסקייטבורדים עם מסלולים מקצועיים לפי רמות קושי

 

עיריית קריית אתא  השלימה את בנייתו של מתחם סקייטפארק מקצועי ומתקדם בעיר. המתחם שממוקם בפארק הספורט (רחוב נתן שפריצר) משתרע על שטח של כדונם וחצי והוא מחולק לרמות קושי כולל מסלולים שונים המותאמים למתחילים ולמתקדמים.

המתחם כולל רמפות גבוהות, מסלולים מקצועיים, תיבות ומשטחים המדמים רחובות אמיתיים. מסלולי המתחם  נבדקו ע"י מיטב המומחים ביניהם גם סקייטרים בינלאומיים שליוו את הפרוייקט מבחינה מקצועית.

השבוע נפתח המתחם לקהל הרחב בהפנינג בהשתתפות סקייטרים מקצועיים ומובילים מכל הארץ, שהדגימו תרגילים בפני תושבי העיר שבאו להתרשם מהמתקן.

ראש העיר, יעקב פרץ: ״הסקייטפארק החדש מצטרף למתחם הנינג’ה ולהקמת מתחמי כושר שהם חלק ממתחם האקסטרים שהוקם בפארק הספורט העירוני לטובת ילדי העיר וחובבי האקסטרים. מדובר בבשורה לתושבים רבים שנאלצו עד היום לנסוע מחוץ לעיר כדי ליהנות ממתחם סקייטפארק מקצועי ברמה גבוהה."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות