מרפאה קטנה גדולה – מציינים שנה ראשונה מוצלחת למרפאת נאות פרס של כללית בחיפה

מרפאת "כללית" הפועלת מזה שנה בשכונת נאות פרס בחיפה מציינת שנה ראשונה מוצלחת עם הנגשת שירותים רבים בקהילה. המרפאה היא דוגמה להגשמת חזונה של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי להקמת מרפאה בכל יישוב ובכל שכונה

 

מרפאת נאות פרס, הפועלת בקניון קסטרא וחוגגת בימים אלה שנה להיווסדה, היא דוגמה מוחשית להגשמת חזונה של כללית בשנת 2022 במחוז חיפה וגליל מערבי להקמת מרפאה בכל יישוב ובכל שכונה, במטרה להנגיש מקסימום שירותים לקהילה על פעילות המרפאה שוחחנו עם אביטל דוד, אחראית על שרותי המשרד במרפאה, שמלווה את המרפאה מיומה הראשון.

השאיפה של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי להנגיש כמה שיותר שירותים לקהילה קורמת מדי יום עור וגידים והופכת למציאות בשטח. דוגמה טובה לכך היא מרפאת נאות פרס, השוכנת בקניון קסטרא בחיפה.

המרפאה שחוגגת בימים אלה שנה להיווסדה, נפתחה, בראש ובראשונה, כדי לתת מענה ושירותים מיטביים לתושבי נאות פרס, השכונה החדשה שלא מכבר אוכלסה, אולם לא רק. משירותי המרפאה, חלקם ייחודיים, נהנים כיום גם תושבי עתלית, יישובי חוף הכרמל, טירת כרמל, טבעון, נשר וחיפה.

מרפאת נאות פרס היא מרפאה קטנה ומשפחתית. ניתנים בה שירותים של רופאת משפחה על ידי ד"ר למא ביטאר, האחראית על שרותי הרפואה במרפאה; שירותי רפואת ילדים על ידי ד"ר רולא אבו בכר, שירותי אחות על ידי רות וולמיר, שירותי בית מרקחת על ידי הרוקח מוחמד שעבי, ושירותי משרד על ידי אביטל דוד.

"מלבד שירותי רפואת הילדים שניתנים, כאמור, על ידי ד"ר אבו בכר ניתן במרפאה שלנו שרות ייחודי – שרות רפואה יועצת לילדים". מספרת אביטל. "במסגרת פרויקט 'שניידר בקהילה', מומחים מבית החולים שניידר לילדים מקבוצת כללית מייעצים בתחומי הקרדיולוגיה לרבות בדיקת אקו לב לילדים, (ד"ר יפעת ניר דוד וד"ר גור אריה מיינצר), והאורתופדיה (ד"ר ג'ואברה בכר), ובהמשך ישולבו במרפאה תחומים נוספים.  בנוסף ניתן לקבל שירותי רפואת ילדים בתחום גסטרואנטרולוגיה ילדים (ד"ר ענת קינרייך) ורפואת עור (ד"ר סבאח פריד)".

"לטובת אימהות לתינוקות רכים הוקם במרפאה חדר הנקה. כמו כן מדי יום ניתנים שירותי מעבדה (בדיקות דם ואחרות) וכלל המטופלים נהנים מחנייה בשפע".

המוטו של המרפאה, המעוצבת בטוב טעם באופן חמים ומזמין, הוא: "השירות מעל הכל". דוד: "אנחנו מקפידים על יחס אישי ושירות זמין. קביעת התורים במרפאה נעשית מראש בצורה מסודרת, אלא אם כן יש מצב שמחייב הגעה כאן ועכשיו, ומי שמרוויחים מזה הם המטופלים, שלא מבזבזים שעות בישיבה בתור. כמובן, שלרשות המטופלים עומדים כל שירותי האונליין הרבים והיעילים שכללית מציעה, ובהם ייעוץ אונליין של רופא משפחה, רופא ילדים ורופא עיניים מהמיון הקהילתי בלין ובמרכז הרפואי כרמל".

דוד מסכמת: "התחלתי את עבודתי במרפאה חדשה, וכיום, שנה אחרי, המרפאה מונה מאות מטופלים ועוד היד נטויה. אני בטוחה שבשנים הקרובות המרפאה תתפתח, תתרחב ותציע שירותי רפואה רבים נוספים".

 

שעות פעילות המרפאה:

א', ג': 12:30-07:30, 18:30-15:30; ב', ה': 15:30-07:30; ד', ו': 12:00-07:30

 

צילום: כללית

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות