בקריית אתא ציינו השבוע את יום המורה במגוון פעילויות בהם לקחו חלק, מורים, תלמידים והורים

צוין השבוע יום המורה וצוותי החינוך בקריית אתא.ראש העיר יעקב פרץ סייר יחד עם מנהלת מחלקת החינוך, ברוריה הספל, צוותי המחלקה ומפקחי משרד החינוך בבתי הספר ובגנים על מנת להודות לצוותי החינוך על פעילותם המסורה למען ילדי העיר

 

השבוע ציינה עיריית קריית אתא את יום המורה וצוותי החינוך בעיר. ראש העיר יעקב פרץ סייר יחד עם מנהלת מחלקת החינוך, ברוריה הספל, צוותי המחלקה ומפקחי משרד החינוך בבתי הספר ובגנים על מנת להודות לצוותי החינוך על פעילותם המסורה למען ילדי העיר.

גם בבתי הספר בעיר ציינו את יום המורה וצוותי החינוך במגוון פעילויות חווייתיות בשיתוף הנהלת בית הספר, הנהגת ההורים והתלמידים.

יעקב פרץ, ראש העיר: "יום המורה וצוותי ההוראה הוא הזדמנות עבורנו להודות לאנשים הנפלאים, למורות, למורים, לגננות, למנהלות ומנהלים, ליועצות, לסייעות, לאנשי האחזקה ולכל העוסקים במלאכת החינוך על ההשקעה האדירה בילדי העיר. בשם כל תושבי קריית אתא, אני רוצה להודות לצוותי החינוך על העשייה בכל ימות השנה ועל הדאגה לדבר החשוב לנו מכל- ילדי העיר. תודה רבה."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות