מפקד תחנת משטרת חיפה הגיע להדלקת נר מרגשת בחברת דיירי בית האבות "ראשוני הכרמל"

הדלקת נר שלישי של חנוכה: מפקד תחנת משטרת חיפה הדליק נר שלישי של חנוכה יחד עם דיירי בית האבות ראשוני הכרמל בעיר. אתו היו גם: קצינת שיטור קהילתי פקד שימרית חנו אליאס , שוטר הקהילתי רנ"ג אילן שחר וילדי תנועת הנוער "שחקים"

 

אתמול הגיעו מפקד תחנת משטרת חיפה סנ"צ חיים אזרד, קצינת שיטור קהילתי פקד שימרית חנו אליאס , שוטר הקהילתי רנ"ג אילן שחר וילדי תנועת הנוער "שחקים" להדליק נר שלישי של חנוכה בבית אבות ראשוני הכרמל בחיפה.

ביוזמה מבורכת זו שמחו השוטרים והילדים את דיירי בית האבות וכיבדו אותם בנוכחות. מפקד התחנה נשא ברכה לכבוד חג החנוכה והדליק יחד עם דייר בית אבות את הנרות, תוך כדי שכולם צופים בזום הראשי בו המפכ"ל רנ"צ קובי שבתאי מדליק נרות חנוכה יחד עם כל תחנות המשטרה ומאירים את המדינה.

במעשים הקטנים והמשמעותיים הללו אנו מלמדים את הדור הבא לא לשכוח את זקני העם, לכבד ולשמח אותם עד יומם האחרון. אנו תומכים בכל יוזמה מסוג זה על אחת כמה וכמה שמדובר בשיתוף עם בני נוער שהם דור העתיד שלנו.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות