שולמית שרביט, האחות המיתולוגית והאהובה של מטופלי כללית במעלות פרשה לגמלאות 

"אני מאוד אוהבת את המקצוע שלי, על אף שעבדתי 40 שנה באותו מקום, נהניתי מכל רגע. הכרתי משפחות לדורותיהן, ראיתי את המטופלים במרפאה גדלים, מתבגרים, מתחתנים ומביאים ילדים, זה מרגש אותי" שולמית שרביט

בצעירותה שולמית לא חלמה להיות אחות, היא הגיעה למקצוע במקרה ולא מצטערת על כך, אפילו לא לרגע אחד. כנערה היא התגוררה במושב צפון ולאחר סיום לימודי התיכון, הציע לה גיסה להתלוות אליו במסגרת עבודתו ליום במרכז הארץ. בין היתר הגיעו לבי"ח פסיכיאטרי אברבנל בבת ים ושם פגשו את מנהלת הסיעוד של בית החולים ששאלה את שולמית אם מעוניינת ללמוד סיעוד, שולמית ענתה שכן וכך החלה את הלימודים והתאהבה במקצוע, עד היום.

שולמית שרביט (65), נשואה + 4 ממעלות, החלה את הקריירה שלה כאחות פסיכיאטריה בבי"ח אברבנל, עבדה בבי"ח גריאטרי ברעות ביד אליהו ולאחר שעברה להתגורר במעלות בשנת 1982 החלה לעבוד במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית במעלות כאחות רפואת המשפחה בדגש על גריאטריה ושם עבדה עד פרישתה. בנוסף, ב3 השנים האחרונות עבדה במקביל במרפאת כללית בעין יעקב.

"אני מאוד אוהבת את המקצוע שלי, על אף שעבדתי 40 שנה באותו מקום, נהניתי מכל רגע. הכרתי משפחות לדורותיהן, ראיתי את המטופלים במרפאה גדלים, מתבגרים, מתחתנים ומביאים ילדים, זה מרגש אותי" משתפת שולמית. שאלנו את שולמית מה היא מתכננת לעשות בפנסיה?" קודם כל לטוס לבקר את הנכדים שלי המתגוררים בהוואי, אני מתגעגעת אליהם מאוד". לאחר מכן, שולמית מעוניינת להמשיך לעבוד במקצוע, להתנדב ולהישאר במסגרת שירותי הבריאות. "אני רוצה להודות לכל האנשים שנתנו לי את הזכות לתת להם שירות, שסמכו עליי והעניקו לי את האמון והאפשרות לעזור להם. עד עכשיו אני ממשיכה לקבל טלפונים ואהבה מהמטופלים שלי" מספרת שולמית בהתרגשות.

"אנו מבקשים להגיד תודה גדולה לשולמית על שנים של עשיה, נתינה, אכפתיות ואחריות אמיתית לבריאותם של מטופלי כללית במעלות. זה הזמן לאחל לך יציאה מוצלחת לגמלאות, שתהני ותמצאי נחת בכל אשר תבחרי לעשות" ברכה מירב אשכול מ"מ מנהלת הסיעוד של כללית במינהלת אשר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות