נעצר תושב עכו בן 25, שהכה באלה נהג בכביש סמוך לעין המפרץ, בגלל שלא נתן לו לעקוף

המשטרה הגישה הבוקר כתב אישום נגד תושב עכו בחשד שתקף לפני כשבוע באמצעות מוט ברזל סמוך לעין המפרץ נהג רכב שלא אפשר לו להכנס לנתיב נסיעתו וגרם נזק לרכבו

 

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבוע, עם קבלת דיווח בדבר נהג רכב שהותקף בכביש על ידי נהג אחר באמצעות מוט ברזל.

מהחקירה עולה כי הקורבן לא אפשר לנהג רכב אחר להכנס לנתיב נסיעתו ועל רקע זה נהג הרכב חסם את נתיב נסיעתו של הקורבן, יצא מרכבו כשהוא אוחז בידו במוט ברזל והחל להכות באמצעות המוט ברכבו של הקורבן וכן בידו ונמלט מהמקום.

כתוצאה מהתקיפה, נגרמו למתלונן חבלות והוא קיבל טיפול במרכז הרפואי לגליל בנהריה.

בתוך כך, שוטרי תחנת עכו עצרו את החשוד לפני מספר ימים, תושב העיר בן 25 בחשד לביצוע המעשה.

חטיבת התביעות של משטרת ישראל פעלה במהירות ובנחישות והבוקר הגישה נגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים לבית המשפט השלום בעכו.

בעקבות הנחיית מפכ״ל המשטרה הוקם פורום חשיבה לטיפול וצמצום תופעת האלימות בכבישים. בראשות הפורום עומד ר׳ את״ן ניצב יהודה בן עטר. משטרת ישראל מבקשת מכל מי שנפל קורבן לאלימות מכל סוג או היה עד לאירוע אלימות לפנות מייד למוקד 100.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות