חדש: ד"ר אנדי וינר יעניק שירות אורתופדיה במרפאת כללית ברמות יצחק

"יש לנו בכללית שירות רפואי ציבורי מהטובים ביותר, זה לא מובן מאליו ואני שמח להצטרף למרפאה ולהעניק שירות למטופלי כללית בנשר והסביבה" ד"ר וינר

המרפאה הוותיקה של כללית רמות יצחק בנשר, בניהולו של ד"ר אלון קירש, עברה לא מזמן מהפך בהשקעה של מאות אלפי שקלים ושינתה לחלוטין את פניה והפכה למרפאה חדישה ומאירת פנים. ניתן לקבל בה שירותי רפואה בתחומים: רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים, שירותי סיעוד ומעבדה, משרד, בית מרקחת ושירותי רפואת שיניים מתקדמים על ידי רשת סמייל, מקבוצת כללית.

השרות יינתן במרפאה ע"י ד"ר אנדי וינר (47) תושב חיפה, בוגר אוניברסיטה לרפואה ורפואה צבאית ברומניה. את הסטאז' וההתמחות בכירורגיה אורתופדית ביצע בבית חולים לגליל ולאחר מכן תת התמחות בכף רגל וקרסול. בנוסף ד"ר אנדי מבצע ניתוחים כף רגל וקרסול במרכז הרפואי זבולון של כללית. ד"ר וינר עבד בבי"ח הלל יפה בחדרה כמומחה כף רגל וקרסול וכעת הוא אחראי שירות כף רגל וקרסול בבי"ח בני ציון.

"יש לנו בכללית שירות רפואי ציבורי מהטובים ביותר, זה לא מובן מאליו ואני שמח להצטרף למרפאה ולהעניק שירות למטופלי כללית בנשר והסביבה. תחום הרפואה מעניק לי את הזכות לעזור, לשמור ולשפר גוף ונפש, זהו הבסיס של ההון האנושי סביבנו. בפרט בתחום האורתופדיה, תחום המשלב טכניקות רפואיות עתיקות יחד עם טכניקות טכנולוגיות מתקדמות, שיחדיו מאפשרות לנו לתפקד". ד"ר וינר.

אורתופדיה- תחום ברפואה העוסק במחלות, ליקויים ופגיעות טראומה של מערכת העצמות והשרירים בגוף האדם. בין היתר, בשברים, נקעים, בזיהומים, דלקות של העצמות והשרירים, מחלות אחרות של השלד והשרירים, פיזיותרפיה, בעיות יציבה, עמידה והליכה (למשל, עקמת של עמוד השדרה).

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות