ילדים רבים והוריהם הגיעו להפנינג חיסוני שפעת במרכז בריאות הילד בקריון

ד"ר חיים ברק: "חיסון השפעת הוכח בכל העולם כיעיל, מפחית תחלואה בקרב הילדים, אשר גם אינם מדביקים את הוריהם ולכן הם מחסירים פחות ימי עבודה להשגחה על הילד החולה ובהמשך כי נדבקו וחלו."

על מנת לעודד הורים וילדים להגיע להתחסן, יזם צוות מרכז בריאות הילד של כללית בקריון, בניהולו של ד"ר חיים ברק, הפנינג חיסוני שפעת לילדים המטופלים במרכז. "עפ"י משרד הבריאות – צפויה תחלואה קשה של שפעת השנה וכבר מתחילים לראות עליה משמעותית התחלואה בקרב מבוגרים וילדים ואף מקרה אשפוז של תינוק בן שנה בטיפול נמרץ עקב סיבוכי השפעת. חיסון השפעת הוכח בכל העולם כיעיל, מפחית תחלואה בקרב הילדים, אשר גם אינם מדביקים את הוריהם ולכן הם מחסירים פחות ימי עבודה להשגחה על הילד החולה ובהמשך כי נדבקו וחלו. והחשוב מכל: פחות אנטיביוטיקה לטיפול בסיבוכי המחלה ומניעת אשפוזים" מסביר ד"ר ברק.

להפנינג שהתקיים במרכז בריאות הילד, הגיעו 40 ילדים בליווי הוריהם. חלקם קיבלו את החיסון בזריקה וחלקם בתרסיס פלומיסט. בסיום החיסון, התכבדו הילדים וההורים בכיבוד קל ובריא.

רונית יעקובי, המנהלת האדמיניסטרטיבית של מרכז בריאות הילד: "משום שילדים לא ששים להגיע לקבל חיסון, אירועים מסוג זה מעודדים הורים להגיע עם ילדיהם משום שהחוויה עוברת בצורה מהנה עם מסר חיובי ובצורה זו הילד משתף פעולה ויסכים להגיע גם בשנה הבאה, זאת משום שזכורה לו חוויה חיובית".

חנה פרנס, מנהלת הסיעוד של המרכז: "אנו מפחיתים חששות בקרב ההורים ע"י מתן הסבר על סוגי החיסונים וכמו כן מרגיעים שאין החיסון עצמו גורם למחלת השפעת ואם מתפתחת לילד מחלה לאחר החיסון ככל הנראה, ההדבקה בשפעת הייתה בסמוך לקבלת החיסון".

 

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות