קריית ביאליק ציינה את חג הסיגד עם מגוון רחב של אירועים ססגוניים מרגשים

מיצגי התרבות האתיופית, שלל מאכלים אותנטיים, תצוגת כלי בית ססגוניים, טקס הבונה, מופע אומנותי ומערכון באמהרית. כך ציינו בקריית ביאליק את חג הסיגד של העדה האתיופית

חג הסיגד, חגה של העדה האתיופית צוין בקריית ביאליק באירוע מרהיב ומרגש.

ביום זה מציינים חברי הקהילה את הסגידה של יהודי אתיופיה למדינת ישראל ולירושלים. חגה של העדה האתיופית הוכר בחוק כאחד מחגי ישראל.

בקריית ביאליק צוין האירוע בטקס חגיגי בבית הידידות – בית מורשת עולי אתיופיה, בנוכחות מאות מבני העדה המתגוררים בעיר, נציגי תנועות הנוער ומועצת הנוער, חניכי מכינת גל וגמלאים מתנדבים.

האורחים נהנו ממיצגי התרבות האתיופית, שלל מאכלים אותנטיים, תצוגת כלי בית ססגוניים, טקס הבונה ומופע אומנותי מרהיב של להקת "פרחי ביאליק", להקת "למלם" ומערכון בשפה האמהרית.

ראש העיר אלי דוקורסקי בירך את הנוכחים: "אני גאה ונרגש לחגוג אתכם את חג הסיגד, לראות את החיבור בין הדורות ודאגתכם לשימור המורשת הנפלאה. אין יפה מחגם של בני העדה הנהדרים".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות