בשורה לתושבי נאות פרס וילדיהם: ד"ר סבאח פריד – רופא מומחה ברפואת עור הצטרף לצוות המרפאה

ד"ר סבאח: "במקום להטריח את המטופלים להגיע לבי"ח ולהיות חשופים למחלות אחרות אני מטפל בהם במסגרת הקהילה, קרוב לביתם ונותן מענה גם במקרים מיוחדים"

ד"ר סבאח הינו רופא בכיר במרפאת עור ילדים בבי"ח שניידר וכעת גם נותן את שירותיו לילדי כללית בנאות פרס. ד"ר סבאח, מומחה ברפואת עור, בוגר אוניברסיטת בולוניה באיטליה, התמחה ברפואת עור ילדים בבי"ח בלינסון.

למחלות עור בקרב ילדים גורמים שונים כגון: מחלה ויראלית, אלרגיה, דלקות בעור וחשיפה למזג אויר קיצוני. הנפוצות ביותר בקרב ילדים ותינוקות הן המנגיומה ואטופיק דרמטיטיס, מחלוקת דלקתיות עוריות כרוניות, נגעים עוריים ועוד.

ד"ר סבאח: "אני שמח להצטרף למרפאה ולתת שירות לילדים והוריהם ברפואת עור ילדים. במקום להטריח את המטופלים להגיע לבי"ח ולהיות חשופים למחלות אחרות אני מטפל בהם במסגרת הקהילה, קרוב לביתם ונותן מענה גם במקרים מיוחדים, הילדים מוזמנים להגיע עם הוריהם למרפאה וניתן להם את השירות הטוב ביותר".

במרפאת כללית בנאות פרס ניתן לקבל מגוון שירותי רפואה בתחומים: רפואת משפחה על ידי ד"ר ביטאר למא – המנהלת הרפואית של המרפאה, רפואת ילדים על ידי ד"ר רולא אבו בכר – מומחית ברפואת ילדים, אורתופדיה על ידי ד"ר ג'ואברה בכר – מומחה ברפואת אורתופדיה, גסטרואנטרולוגיה ילדים – על ידי ד"ר ענת קינרייך – מומחית ברפואת ילדים וגסטרואנטרולוגיה ילדים וקרדיולוגית ילדים – ד"ר יפעת ניר דוד. שירותי הסיעוד ניתנים על ידי רות וולמיר, שירותי משרד – מינהל ניתנים על ידי אביטל דוד ובבית המרקחת ניתן לקבל שירות על ידי מוחמד שעבי. במרפאה החדשה מתקיים פרויקט "שניידר בקהילה", במסגרתו מומחים מבית החולים לילדים מקבוצת כללית מייעצים בתחומי קרדיולוגית ילדים, אורתופדיה, עיניים ובהמשך תחומים נוספים ישולבו במרפאה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות