15,211 תלמידים פתחו את שנת הלימודים תשפ"ג במוסדות החינוך בקריית אתא, בצורה חלקה וגם נחנכו בית ספר חדש ומספר גני ילדים

עם פתיחת שנת הלימודים תשפ"ג בקריית אתא, סייר ראש העיר, יעקב פרץ, במוסדות החינוך בעיר, בהם בבית הספר החדש "ירושלים" ובגנים החדשים בשכונת גבעת אלונים

שנת הלימודים תשפ"ג בקריית אתא נפתחה כסדרה כאשר  15,211 תלמידים הגיעו בהתרגשות לגני הילדים ולבתי הספר. בקרית אתא פועלים  97 גני ילדים, 13 בתי ספר יסודיים, 4 תיכונים שש שנתיים וביה"ס לחינוך מיוחד. מוסדות החינוך החדשים בעיר נבנו כמענה לגידול המשמעותי במספר התושבים בעיר על רקע ההתפתחות והבנייה המאסיבית של שכונות ומתחמי מגורים חדשים, הגירת תושבים חדשים, קליטת עלייה ועוד.

כמידי שנה, עם פתיחת שנת הלימודים, נערך סיור במוסדות החינוך בעיר בהשתתפות ראש העיר, חברי מועצת העיר , מנהלי המחלקות בעירייה ומפקחי משרד החינוך.

הסיור החל  בביקור בגנים החדשים שנבנו בשכונת גבעת אלונים וכלל את טקס חנוכת המבנים וקביעת המזוזה ע"י רב העיר חיים שלמה דיסקין. משם המשיכה המשלחת למבנה החדש של ביה"ס "ירושלים" ולשאר בתי הספר ביניהם ביה"ס פינסקר, אולפנית שח"ם והחטיבה העליונה "רוגוזין".

ראש העיר, יעקב פרץ בירך את התלמידים, ההורים הצוותים החינוכיים בשנת לימודים פורייה ומוצלחת ואמר:" מערכת החינוך בקרית אתא היא אחת ממערכות החינוך הטובות בארץ, בזכות השקעה רבה ומסירות של צוותי ההוראה, המנהלים במוסדות החינוך ושל כל המערכת העירונית.  הצלחת התלמידים היא הצלחתה של העיר וכולנו נעשה את כל הנדרש על מנת להעניק להם את מירב הכלים שיביאו להצלחתם. בהצלחה ושנת לימודים פורייה."

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות