150 דירות חדשות תוך חודשיים: אפקה מחזירה את קריית ביאליק לרשימת הערים המבוקשות

דו"ח הלמ"ס שפורסם החודש בנוגע לכמות המבוקשת של הדירות החדשות ברחבי ישראל מצביע על חזרתה של קריית ביאליק לרשימת הערים בהן נמכרה הכמות הגבוהה ביותר של דירות חדשות. מאחורי נתון זה עומדת שכונת אפקה ההולכת וצומחת בין המרחבים הירוקים של שמורת עין אפק לעורקי התחבורה המרכזיים של הצפון

בימים אלה עבודות ההקמה של שכונת אפקה מעלות הילוך ולרשותם של מאות המשפחות שכבר גרות בשכונה עומדים שלל בתי ספר לכלל הגילאים, גני ילדים, מעונות יום, היכל ספורט, בית כנסת ופארקים רחבי ידיים. לאחרונה התווסף לרשימה גם מחלף ח"ן החדש שמחבר את השכונה היישר אל כביש עוקף קריות ועורקי התחבורה המרכזיים של הצפון כדוגמת כביש 79 וכביש 6.

לצד הפיתוח הציבורי המואץ, נהנים תושבי השכונה מכך שהיא מוקפת מכל עבריה בשמורות טבע מהיפות בישראל, בנחלים ובאתרים ארכיאולוגיים שמשמשים אותם לטיולים ומפגשים משותפים תוך חיזוק חיי הקהילה הייחודיים שמאפיינים את השכונה. בין אותן אטרקציות הצמודות לשכונה ניתן למנות את הגן הלאומי עין אפק, תל אפק, טחנת הקמח הצלבנית, פארק נחל נעמן וערוץ נחל גדורה.

השילוב המנצח של מגורים בלב שמורת טבע יחד עם פיתוח ציבורי מוקפד, נגישות מרבית וחיי קהילה עשירים הם שהופכים את אפקה לאבן שואבת עבור משפחות צעירות מהצפון כולו. דוגמא הממחישה היטב מגמה זו היא הצלחתו חסרת התקדים של רובע המגורים החדש PARK AFEKA שמרבית הדירות בשני המתחמים הראשונים שיצאו לשיווק במסגרתו נמכרו עוד בשלב הפריסייל.

פרויקט קדם פארק אפקה. הדמיה: OLIN

רובע המגורים החדש המוקם ע"י שלוש חברות הנדל"ן עתירות הניסיון סלע בינוי, קבוצת בראל וצור ישראל יכלול כ- 1,600 יחידות דיור בתמהיל מגוון החל מדירות 3 חדרים בנות השגה ועד פנטהאוזים יוקרתיים ווילות צמודות קרקע.

רוכשי הדירות ברובע יוכלו לבחור בין מגדלי יוקרה הפונים אל הנופים הפתוחים של השמורות הסמוכות ושל הים התיכון, לבין בנייני בוטיק בני 6-9 קומות ומתחמי וילות פרטיים שימוקמו בצפון השכונה. כלל המתחמים ייהנו ממפרט בנייה גבוה ומאבזור עשיר הכולל לובאים מפוארים, חדרי כושר, ג'ימבורי ומרחבים ירוקים פנימיים לרווחת הדיירים.

לצד רובע פארק אפקה, שלוש החברות מקימות בצדה הדרומי של השכונה את פרויקט היוקרה
'בי בוטיק' שממש לאחרונה דווח כי כלל 102 הדירות שבו נמכרו במסגרת פריסייל שובר שיאים תוך שבוע בלבד, וכן מקימות בשותפות איסתא נכסים את פרויקט OPEN אפקה – מרכז מסחר ותעסוקה רחב ידיים בלב השכונה שיספק מקומות עבודה, בילוי וקניות עבור תושבי השכונה.

תומר אולמן, סמנכ"ל השיווק של חברת סלע בינוי. צלם אורן סונגו

תומר אולמן, סמנכ"ל השיווק של חברת סלע בינוי: "הביקושים בשכונת אפקה ובפרט בפרויקט PARK AFEKA רק הולכים וגדלים וההסבר לכך פשוט – אין כיום אף שכונה באזור הצפון ובמרחב חיפה בפרט, שיש בה שילוב כה הדוק של טבע, נגישות וחיי קהילה עשירים. אל יתרונות אלה, מתווספים מפרט מכר גבוה, חללים משותפים מאובזרים ואיכות הבנייה הבלתי מתפשרת של סלע בינוי שיקנו לרוכשי הדירות חוויית מגורים יוצאת דופן".

 

כנסו והירשמו לפארק אפקה, קריית ביאליק 

הדמיית שכונה סטודיו 84
פרויקט צמרות פארק אפקה הדמיה - OLIN
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות