לוחמי האש נאבקים מזה 4 שעות בשריפה גדולה שמשתוללת בכמה מבני תעשייה עם חומרים מסוכנים בין הצ'ק פוסט לגשר פז בדרך בר יהודה בחיפה. מספר דיירים הגרים באזור, פונו. במקום נשמעים קולות פיצוצים

כוחות כיבוי גדולים פועלים מזה 4 שעות בניסיון להשתלט על שריפת ענק שמשתוללת במספר מבני תעשייה בדרך בר יהודה בחיפה. במקום עשן סמיך, קולות פיצוצים ולהבות גדולות. דיירים הגרים סמוך, פונו מבתיהם

 

לוחמי האש מתחנת חיפה בפיקודו של טפסר משנה יצחק סויסה מפקד תחנת חיפה פועלים משעה 03.30 בשריפה משמעותית וגדולה של מספר מבנים במתחם תעשייה ולוגיסטיקה המכילים חומרים מסוכנים ונמצאים קרוב למבני מגורים ברחוב בר יהודה שבחיפה.

שלושה בני אדם חולצו מבתיהם בארוע בבר יהודה בחיפה לאחר שלא התעוררו מהשריפה. צוותים נוספים מרחבי המחוז ומחוזות שכנים בדרך לסיוע ללוחמים בארוע.

מפקד מחוז חוף טפסר חזי לוי מפקד על ארוע השריפה בדרך בר יהודה שבחיפה ומעדכן כי עדיין אין שליטה באש.

לוחמי האש שפועלים בעוצמה ונחישות במספר גזרות הצליחו נכון לעכשיו לעצור את התפשטות האש וכעת נערכים לחדירה לתוך מספר מבנים בוערים על מנת להציל רכוש.
ישנם מספר מבנים והאנגרים שקרסו וכיבוי האש בהם יתרכז מבחוץ בסיוע שופל.
הצוותים צפויים להשאר בשטח עוד שעות ארוכות עד להשגת שליטה וכיבוי סופי.

נציב כבאות והצלה לישראל רב טפסר אייל כספי הגיע למקום לבקר את לוחמי האש ממחוז חוף שפועלים מזה קרוב לארבע שעות מול עשן סמיך, אש בעוצמה גבוהה ופיצוצים מסוכנים מהשטח הבוער.

למרות שכרגע הצליחו לוחמי האש להשיג דעיכה בעוצמת הבעירה, מפקד הארוע טפסר חזי לוי עדיין לא מדווח כי השריפה בשליטה ועדיין יש חשש להתחדשות והתגברות האש במקום וכמו כן לקריסת האנגרים ומבנים נוספים שבוערים בשטח.

 

צילום: דוברות כיבוי חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות