חגיגות 13 לתזמורת הבוגרים החיפאית – בקצב הביט !

מנהל ביה"ס למוזיקה ומועדון הביט יובל קאופמן: "אנחנו מזמינים את כולם ליהנות מחווית מוזיקה חיפאית טהורה, כאשר על במה אחת ינגנו זו לצד זו 2 תזמורות הדגל שלנו ושל חיפה שילוב נדיר ובין דורי, קלאסי לצד ג'אז, 65 נגנים, 5 זמרות ו- 2 מנצחים!"

תזמורת ביט בוגרים חוגגת 13 שנה בחוויה מוזיקלית חיפאית יוצרת בלתי נשכחת! תזמורת ה-ביט בוגרים הינה תזמורת כלי נשיפה המאגדת נגנים חובבים, רובם בוגרי תזמורות שונות אשר עוסקים במגוון מקצועות ותחומים, והאהבה למוזיקה הפגישה אותם ומחברת ביניהם להרכב אינסטרומנטלי מופלא. התזמורת פועלת כחלק מבית הספר למוזיקה BEAT, בניצוחה של הגב' שירי כהנא. תזמורת ייחודית זו בשמי המוזיקה הארצית ככלל והחיפאית בפרט חוגגת 13 שנה לפעילותה במופע מוזיקלי מרשים שבו תארח את תזמורת הג'אז הצעירה ביט בנד בניצוחו של ארמן אסלניאן. שתי התזמורות, כמו גם הביט פועלים תחת התאגיד העירוני אתו"ס של עיריית חיפה.

מנהל ביה"ס למוזיקה ומועדון הביט יובל קאופמן: "אנחנו מזמינים את כולם להינות מחווית מוזיקה חיפאית טהורה, כאשר על במה אחת ינגנו זו לצד זו 2 תזמורות הדגל שלנו ושל חיפה שילוב נדיר ובין דורי, קלאסי לצד ג'אז, 65 נגנים, 5 זמרות ו- 2 מנצחים! ותודות להנהלת אתו"ס הכניסה לאירוע במחיר מוזל  מאוד לקהל הרחב תרבות לא רק מדברים – תרבות עושים"

 יום ראשון 3.7.22 20:00  – אולם רפפורט אודיטוריום חיפה

שדרות הנשיא 142 חיפה

פתיחת דלתות בשעה 19:00

כרטיסים מוזלים מראש:

9300*

www.ethos.co.il

קופות האודיטוריום א-ה 09:00-19:00

 

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות