לא סופרים אתכם: לתיאטרון חיפה אין בעיה ליהנות מתקציבי עיריית חיפה וממנויים מחיפה והאזור, אבל את הצגת הרפרטואר החדש הם בוחרים לעשות רק בת"א. חיפה? לא רלוונטי מספיק מבחינתם

מדוע תיאטרון חיפה, החי מתקציבי עיריית חיפה ומנויים בחיפה והאזור, לא סופר את העיר בה הוא פועל ובוחרים להציג את רפרטואר העונה החדשה לא פחות מאשר בתל אביב? קבלו את הנימוק של מנכ"לית התיאטרון בן צבי: "משיקולי זמן של התקשורת הארצית עדיף לקיים בתל אביב כי זה יבטיח סיקור מקיף"

תיאטרון חיפה מקבל תקציבים יפים ומכובדים מעיריית חיפה, במשך השנים.

כל קהל המבקרים בתיאטרון אלו מנויים ותושבים מחיפה והסביבה, רובם ככולם.

אלא שנראה כי תיאטרון חיפה והעומדת בראשו, המנכ"לית ניצה בן צבי אין בעיה לחיות מידם של עיריית חיפה ותושביה מחד ומאידך פשוט לא לספור את העיר חיפה עצמה.

וכך את מסיבת העיתונאים להצגת רפרטואר עונת 2022-23 ניצה בן צבי בחרה לקיים לא פחות מאשר בבית ציוני אמריקה בתל אביב. בעוד תיאטראות בבאר שבע ובירושלים מקיימים את מסיבות העיתונאים שלהם בערים עצמן, בהן מתקיים התיאטרון, מבחינת תיאטרון חיפה והעומדת בראשו, העיר חיפה לא ממש רלוונטית.

פנינו לקבל תשובות מבן צבי, מדוע תיאטרון שחי מתקצוב עיריית חיפה וממנויים החיים בחיפה מקיים מסיבת עיתונאים בתל אביב, במקום להביא לחיפה את העיתונאים הרלוונטים.

להלן התגובה של הגברת בן צבי, מנכ"לית תיאטרון חיפה: "משיקולי זמן של התקשורת הארצית עדיף לקיים בתל אביב כי זה יבטיח סיקור מקיף. החשיפה הארצית חשובה לנו, כי הצגות התיאטרון מציגות ברחבי הארץ. אנו גאים ברפטואר שלנו ויש לנו עניין שרוב התקשרות מרחבי הארץ תגיע".

 

צילום: תיאטרון חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות