עוד שנה הסתיימה בצלילי קונצרט סיום של תוכנית "חינוך מוסיקלי בבתי הספר" בקריית אתא, בה השתתפו השנה 300 תלמידים

שבוע שעבר התקיים קונצרט הסיום של תוכנית "חינוך מוסיקלי בבתי הספר" בקריית אתא. יעקב פרץ, ראש העיר:" פרויקט בית ספר מנגן מנגיש את לימודי הנגינה לילדי העיר בסביבת הלימודים הטבעית שלהם ומאפשר להם לפתח כישורים ויצירתיות"

שבוע שעבר התקיים קונצרט הסיום של הפרויקט העירוני "בית ספר מנגן – חינוך מוסיקלי בבתי הספר" בהשתתפות ראש העיר יעקב פרץ, חברי מועצת העיר, מנהלי בתי הספר, תלמידים ובני משפחותיהם.

הפרויקט מופעל על ידי מרכז המוזיקה העירוני ב- 5 בתי הספר יסודיים בעיר: יבנה, נעם, גבעת טל וגבעת אלונים ושפרינצק.

בפרויקט משתתפים 300 תלמידים (כולל תלמידים מהחינוך המיוחד) במסגרתו הם לומדים נגינה כחלק מתוכנית הלימודים השנתית על פי "מודל מוסיקלי יישובי" של משרד החינוך.

במסגרת הפרויקט לומדים התלמידים נגינה בקבוצות קטנות, תוך ליווי אישי של כל תלמיד, כחלק אינטגראלי מיום הלימודים הבית ספרי. התלמידים מתנסים בנגינה בכלים תזמורתיים: כלי הנשיפה והקשה (חליל, קלרינט, סקסופון, חצוצרה, קרן יער, בריטון, טרומבון, טובה, תופים) וכלי הקשת (כינור, צ'לו) במטרה לעודד שיפור בהישגיהם הלימודיים והחברתיים.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא: "לתרבות מקום מרכזי בקביעת אופייה של עיר והעושר התרבותי שבה מעיד על חוסנה. לכן, אנו רואים חשיבות רבה בטיפוח פרויקטים חינוכיים תרבותיים מגוונים המסייעים לילדי העיר לממש את יכולותיהם. פרויקט בית ספר מנגן מנגיש את לימודי הנגינה לילדי העיר בסביבת הלימודים הטבעית שלהם ומאפשר להם לפתח כישורים ויצירתיות. "

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות