נהג קו 75 מבסמת טבעון לחיפה הוכה עד זוב דם ע"י 3 נערים, לאחר שנתפסו נוסעים מבלי לשלם

נהג חברת סופרבוס הותקף באלימות קשה לפני הצהריים, על ידי נערים בקו מבסמת טבעון לחיפה, לאחר שנתפסו כשנסעו מבלי לשלם. כוח לעובדים: "המאבק על תנאי ההעסקה הופך למאבק להצלת חיי הנהגים"

 

היום (19.6.22) בסמוך לשעה 11:00 לפני הצהריים עלו שלושה נערים על אוטובוס קו 75 בבסמת טבעון לכיוון מפרצית חיפה, ואמרו לנהג שהם משלמים באפליקציה. לאחר זמן קצר עלתה לאוטובוס מבקרת, ולאחר שהנערים ניסו להתחמק ממנה, הם דרשו מנהג האוטובוס לפתוח את הדלת. הנהג סירב, ובתגובה הלם אחד הנערים בחוזקה באגרופו בפניו של הנהג מעבר למחיצת המגן , פצע אותו ונמלט עם חבריו מהמקום לאחר שפתחו את הדלת בכוח.

הנהג הפצוע (בן 62) פונה באמבולנס אל בית החולים רמב"ם. תלונה תוגש במשטרת העמקים.
גיל מושקוביץ מלווה ועדי התחבורה מטעם כוח לעובדים בצפון: " אנחנו שומעים על הכוונה המבורכת להגביר את הענישה כנגד תוקפי רופאים, אבל תקיפת נהג המסכנת גם את הנוסעים ואת הסביבה, נתפשת כמובנת מאליה. לא נבליג על סיכון חיי הנהגים. דרישתנו להכיר בנהגים כעובדי ציבור ולהעניש את תוקפיהם תופשת מקום מרכזי במאבק איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים".
מחר חוזר איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים לשבות בפעם החמישית בין השעות 5:00-8:30 בשורה של ערים בהן: חיפה (מטרונית), יקנעם, עפולה, בית שאן, טבריה, קווים בינעירוניים לירושלים ועוד. כל זאת במחאה על תנאי העסקת הנהגים והסירוב להכיר בהם כעובדי ציבור.

 

צילום: כח לעובדים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות