ראש עיריית קריית ביאליק אירח את מועצת הנוער העירונית והציע להם להשתתף בוועדות העירייה ובפעילויות הנוגעות לחינוך והנוער בעיר

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, נפגש עם נציגי מועצת הנוער העירונית ושוחח איתם על הנושאים שהועלו על ידי בני הנוער, בין השאר בפגישה נדון הנושא של פעילות הקיץ ופעילויות לשעות הפנאי

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי אירח בלשכתו את נציגי מועצת הנוער העירונית ושוחח איתם על הנושאים שהועלו על ידי בני הנוער.

בין השאר בפגישה נדון הנושא של פעילות הקיץ ופעילויות לשעות הפנאי. מועצת הנוער פרסמה לאחרונה סקר החופש הגדול, עליו ענו מעל 450 בני נוער. הסקר נועד ללמוד על בקשות בני הנוער לסוג הפעילויות והאומנים אותם הם מבקשים לפגוש באירועי התרבות המתוכננים.

דוקורסקי הזמין את מועצת הנוער לקחת חלק פעיל בוועדות העירייה, במיוחד בוועדות הקשורות לחינוך, תרבות, שלום הילד, קליטת עלייה ועוד.

נציגי מועצת הנוער ציינו בפגישה כי לאחרונה חזר לפעול במרכז הנוער המרחב הפתוח, אשר מתקיים מידי יום רביעי בבית ח"ן. במרחב משתתפים בין היתר נציגי המועצה ובנות השירות הלאומי במטרה לספק לבני הנוער של קריית ביאליק מקום בטוח בו יוכלו לבלות בשעות אחר הצהריים, לקבל עזרה בהכנת שיעורי הבית ולהשתתף בפעילויות חברתיות.

נציגי המועצה ביקשו את עזרתו של ראש העיר מול משרד התחבורה על מנת לגביר את תדירות קווי הלילה המתוכננים בחודשי הקיץ והזמינו את דוקורסקי ובעלי תפקידים בעירייה להשתתף בישיבות מועצת הנוער. במהלך הפגישה אף עלה נושא ההתנדבות בני הנוער במסגרת המחויבות האישית עם העולים והפליטים מאוקראינה.

דוקורסקי סקר את תוכניות העירייה להקמת מרכזי נוער ברחבי העיר בנוסף לבית ח"ן  הפועל בשכונת סביניה.

אלי דוקורסקי: "אני מודה לכם על פועלכם וגאה בכם. כעת, כאשר משבר הקורונה מאחורינו, נוכל לחזור ולקיים "יום הפוך" המסורתי, בו ליום אחד תוכלו לשמש כראש העיר, מנכ"ל העירייה ובעלי תפקידים נוספים בעירייה ולהתנסות בניהול העיר".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות