אח ואחות מאזור קצרין בצפון ביימו הלילה חטיפת אחד מהם, במטרה להקל על עונשו של אחיהם האחר, שהורשע בהברחה של 12 נשקים מגבול לבנון

אח ואחות מאזור קצרין בצפון ביימו הלילה את חטיפת האח, במטרה לטעון כי אח אחר שלהם נסחט על ידי גורמי פשיעה דבר שהוביל אותו להבריח נשקים מלבנון, דבר שהוא נתפס ונשפט עליו

אח ואחות מהצפון ביימו חטיפה במטרה להקל על עונשו של אחיהם, שהורשע בהברחה של 12 נשקים מגבול לבנון

לפנות בוקר התקבלה הודעה במוקד 100 על חטיפה של גבר ודרישת כופר של חצי מיליון ש"ח. המתלונן טען, כי קיבל הודעת וואטסאפ ממספר טלפון לא מוכר, עם תמונה של אחיו כשהוא כפות ועיניו מכוסות ביריעת בד עם כיתוב כי עליהם לשלם את הכסף ואם יפנו למשטרה או לתקשורת 'יקבלו את אותו בחתיכות'.

עם קבלת התלונה, כוחות משטרה רבים החלו בסריקות וחוקרי הימ"ר של מחוז צפון ביצעו פעולות חקירה לאיתור החטוף. לקראת השעה 03:30 כוחות משטרה איתרו את רכבו של החטוף חונה ליד מפל סהר וחוקרי מז"פ הוזנקו למקום. בזמן שפעלו במקום, הגיח מהשיחים גבר כשהוא מדדה יחף ונראה חבול.

במהלך התשאול סיפר להם כי נחטף אתמול בלילה על ידי שני אנשים שהורו לו לצאת מרכבו באיומי נשק והכניסו אותו לרכבם, קשרו את ידיו וכיסו את עיניו. בהמשך, החזירו אותו חזרה לאזור ממנו נחטף כשהם דורשים ממנו חצי מיליון ש"ח.

החטוף נלקח לתחנת המשטרה בקצרין, ולאחר מספר פעולות חקירה והחשד שעוררה גרסתו, חוקרי הימ"ר מצאו כי החטוף בדה את סיפור החטיפה יחד עם בני משפחתו כדי שבית המשפט יקל בעונשו של אחיו, אשר הורשע בגין הברחה של 12 נשקים מגבול לבנון.

החטוף ובני משפחתו ניסו להוכיח לבית המשפט כי אחיהם נסחט על ידי גורמים עבריינים בכירים, וזו הסיבה שביצע את ההברחה ולכן יש להקל בעונשו. הוא נעצר יחד עם אחותו, החשודה בסיוע, בגין חשד למסירת הודעה כוזבת, בידוי ראיות וניסיון להשפיע על הליך שיפוטי.

בעקבות הדיווח הכוזב על חטיפה הופעל נוהל חירום וכוחות משטרה גדולים פעלו באירוע. לכן, בנוסף להגשת כתב אישום, בכוונת משטרת ישראל לבקש מהפרקליטות להגיש תביעה אזרחית בגין הוצאות החיפושים באירוע.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות