נמשכות עבודות חידוש התשתיות ברחוב בן עמי ושכונת תל חי בקריית אתא

כחלק מתוכנית שדרוג ופיתוח שכונות ותיקות בקריית אתא, נמשכות עבודות התשתית הנרחבות ברחוב בן עמי ושכונת תל חי

 

בימים אלה נמשכות עבודות התשתית הנרחבות ברחוב בן עמי ושכונת תל חי בקריית אתא, כחלק מתוכנית שדרוג ופיתוח שכונות ותיקות בעיר.

העבודות כוללות טיפול בתשתיות התת קרקעיות, סלילת הכבישים וטיפול במדרכות, התקנת עמודי תאורה, פיתוח נופי הכולל עבודות גינון והתקנת ריהוט רחוב.

בשלב זה מבוצעות עבודות להסדרת התנועה ברחוב כולל בכיכר בן עמי אנילביץ במטרה לווסת את התנועה ולהגביר את הבטיחות במקום.

העבודות הן המשכן של העבודות שבוצעו ברחובות הסמוכים- ז'בוטניסקי, יבניאלי, פלמ"ח, אנילביץ , הרצוג ומינץ והן תתבצענה גם ברחובות: גוש עציון ובר כוכבא.

ראש העיר, יעקב פרץ: "אנו ממשיכים לפעול להסדרת השכונות הוותיקות בעיר כאשר במסגרתן ישודרגו מערכות התשתית ומראה הרחוב, תוך התאמתו לצרכי התושבים".

כאמור, במסגרת תוכנית הפיתוח לשיקום ושדרוג שכונות ותיקות בעיר מבצעת עיריית קריית אתא גם עבודות תשתית נרחבות בשכונת תל חי.

במסגרת העבודות בוצע קירצוף וריבוד של הכבישים ברחובות הארי השואג ובית"ר. כחלק מריבוד הכביש נוספו גם פסי האטה למיתון התנועה ולהגברת הבטיחות.

מעיריית קרית אתא נמסר: "העירייה ממשיכה לפעול לשיפור התשתיות בעיר למען התושבים כולל שימת דגש על שיקום ושיפוץ התשתיות הוותיקות".

 

צילומים: עיריית קריית אתא

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות