אביה של הנערה הערבייה שדקרה בחיפה: "היא חולת נפש, ניסיתי למנוע ממנה" וגם: השוטרת שהשתלטה על הנערה בקור רוח יחד עם האב

בית המשפט האריך בעוד 6 ימים את מעצרה של הנערה בת ה-15 שדקרה תושב חיפה בערב פסח. האב, שדיווח למשטרה על כוונת בתו, מספר שהמהומות שבהר הבית ששודרו בטלוויזיה הסעירו אותה

בית משפט השלום בחיפה האריך אמש את מעצרה של הנערה בת ה-15 שדקרה ערב החג תושב חיפה, בשישה ימים.

משפחתה סיפרה, כי שידורי המהומות בהר הבית בטלוויזיה גרמו לצעירה לצאת בסערה מהבית כשהיא מכריזה כי בכוונתה לפגוע ביהודים.

האב, סייען של השב"כ שהועבר לחיות בארץ עם משפחתו, הוא זה שמיהר לדווח למשטרה על כוונת בתו. אמש בתום הדיון להארכת מעצר בתו, אמר:  "אני מגנה את מה שהילדה שלי עשתה. היא חולת נפש. ניסיתי למנוע ממנה לעשות את זה".

עם דיווח למשטרה, נשלחה השוטרת רס"מ מאשה קרמר לגבות עדות מהאב בהיתו. כעבור מספר דקות, התקבל הדיווח על הדקירה בגן הזכרון, לא רחוק מבית משפחתה של הדוקרת.

השוטרת והאב מיהרו לזירה כשרס"מ קרמר והאב משתלטים על הנערה, בקור רוח כשהשוטרת משתלטת על הנערה, לאחר שהאב מיהר אליה וחיבק והרגיע אותה. בתיק של החשודה נמצאו עוד שני סכינים וכאפייה, מה שמגביר את הסברה של החוקרים שהיא התכוונה לבצע כמה פיגועים.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות