היערכות לקראת פסח בקריית אתא עם תיגבור עבודות הניקיון והתחזוקה בכל העיר  

לקראת הפסח, עיריית קריית אתא מבצעת פעולות ניקיון מוגברות הכוללות פינוי אשפה וגזם, ניקיון הרחובות, ניקיון השטחים הציבוריים הפתוחים, ניקיון הפארקים, מגרשי המשחקים והגינות הציבוריות ועוד

 

עיריית קרית אתא נערכת לקראת חג הפסח בתיגבור עבודות הניקיון והתחזוקה בכל העיר.

במסגרת העבודות מתבצעות פעולות ניקיון מוגברות הכוללות פינוי אשפה וגזם, ניקיון הרחובות, ניקיון השטחים הציבוריים הפתוחים, ניקיון הפארקים, מגרשי המשחקים והגינות הציבוריות. במקביל, מתבצעת שטיפה יסודית בלחץ מים ואדים של מכולות האשפה, הרחובות והמרכזים הציבוריים ברחבי העיר.

במקביל מבצעת העירייה עבודות סימון כבישים ומדרכות, הדברת מזיקים ותוספת של פחי אשפה ומוקדי מיחזור .

העירייה מבקשת את עזרת הציבור, בשמירה על ניקיון העיר. התושבים מתבקשים לא להשאיר אשפה חשופה ליד הפחים בכדי למנוע את פיזורה בסביבת הפח ולא להוציא בימי החג גרוטאות וגזם.

מעיריית קרית אתא נמסר: "בתקופה מאתגרת זו בה קיים ריבוי של אשפה ביתית אנו פועלים באופן מוגבר לניקוי כללי של העיר. על מנת לשמור על עיר נקייה ומטופחת אנחנו זקוקים לשיתוף פעולה עם ציבור התושבים ותלויים גם באכפתיות של כל תושב ותושב, לפעול למען איכות החיים בעיר. "

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות