הנהגת ההורים בקריית אתא הגיעו ליום טעימות מיוחד במטרה לבחור את הארוחות שהילדים יקבלו בצהרונים במהלך השנה

הזנה בצהרונים: נציגי ההורים בקריית אתא הגיעו לטעימות מזון על מנת להרכיב יחדיו תפריט עבור הילדים בצהרונים

 

לפני 10 ימים התקיימה פגישה בנושא ההזנה בצהרונים במתחם הגנים בשכונת גבעת אלונים. הפגישה התקיימה לבקשת הנהגת ההורים היישובית, על מנת לבחון את מנות האוכל המסופק לילדים בצהרונים, מתוך רצון להגיע לתוצאה הכי טובה לילדי הצהרונים ותוך שיתוף ההורים.

בפגישה השתתפו נציגי הנהגת ההורים מבתי הספר שפרינצק, הצבי ישראל, פינסקר, גבעת טל, גבעת אלונים, יו"ר הנהגת ההורים גיא גבריאלי, מחזיקת תיק החינוך עו"ד עטרה ברגר, מנהל רשת המתנ"סים איציק אדרי, נציגי רשת המתנסים ביניהם מנהלת הצהרונים והתזונאית וכן נציגי חברת הקייטרינג המספקת את שירותי הסעדה לצהרונים.

בפני ההורים הוצגו כל המנות הקיימות, לרבות מנות צמחוניות, לטעימה בפועל כאשר המשתתפים ביקרו גם בגנים הסמוכים ובחנו את היענות הילדים לאוכל המוגש שם באותו היום. בהתאם לחוות הדעת של ההורים והצוותים הורכב תפריט שבועי לילדים, כולל יום צמחוני, בהתאם להעדפותיהם , כאשר את התהליך מלווה תזונאית מוסמכת בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות.

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות