טורניר התכנית "מנהיגות קולעת" התקיים בקריית ביאליק בהשתתפות תלמידים מכל האזור ושחקני הפועל חיפה בכדורסל

טורניר חגיגי של תכנית "מנהיגות קולעת", תכנית חינוכית - חברתית להקניית ערכים ופיתוח כישורי חיים באמצעות כדורסל, התקיים שבוע שעבר בקריית ביאליק. אל הטורניר הגיעו אורחים מיוחדים - ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, לצד שחקני קבוצות הפועל חיפה בכדורסל

שבוע שעבר התקיים בקריית ביאליק טורניר חגיגי של תכנית "מנהיגות קולעת", תכנית חינוכית – חברתית להקניית ערכים ופיתוח כישורי חיים באמצעות כדורסל, הפועלת בבתי ספר בפריפריה החברתית.

באירוע המיוחד השתתפו קבוצות מבתי ספר באזור מעפולה, כרמיאל, מגדל העמק וכמובן הקבוצה המארחת מבית הספר אורט אפק בקריית ביאליק.

אל הטורניר הגיעו אורחים מיוחדים – ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, לצד שחקני קבוצות הפועל חיפה – ג'יימס דיקי, סקוטי ג'יימס, עוז לביא ונעם בן הרוש, והמנכ"ל רון פלדהיים.

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, אמר באירוע: "כדורסל הינו משחק המפתח את הכלים והמיומנויות של עבודת צוות, ערבות הדדית ומנהיגות משתפת. אני שמח וגאה כי חטיבת ביניים אורט אפק אירחה את האירוע של מנהיגות קולעת מכל הצפון".

רון פלדהיים,  מנכ"ל הפועל חיפה, ציין: " שמחנו מאוד לקחת חלק באירוע של מנהיגות קולעת בקריית ביאליק. כיף להגיע ולראות כל כך הרבה ילדים שעוסקים בענף. אנחנו מזמינים ונשמח לארח את חניכי התוכנית במשחקי הבית הבאים של הקבוצה".

גיימס דיקי, סנטר הקבוצה, הוסיף: "אני אומנם מעט זמן בישראל, אבל אני מלא התרגשות לראות שחקני כדורסל שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בדרך להיות גם שחקנים ובעיקר אנשים טובים יותר. תמיד כיף להגיע ולתרום לקהילה".

איתמר בנוביץ', מנהל תוכנית מנהיגות קולעת של עמותת שער שוויון, אמר: "תודה רבה לעיריית קריית ביאליק ולמועדון הפועל חיפה, שכיבדו בנוכחותם את האירוע החשוב הזה. אנחנו תמיד שמחים לכל הזדמנות להפגיש את הנערים עם מודלים חיוביים לחיקוי, שזה חלק חשוב מתהליך ההעצמה שלהם. זו הזדמנות טובה להודות גם לאלי דוקורסקי, ראש העיר קריית ביאליק, למנכ"ל העירייה ליאור טרגן ולכל שאר השותפים ".

 

 

בתמונות: ראש העיר אלי דוקורסקי עם נבחרת כדורסל חט"ב אורט אפק וראש העיר אלי דוקורסקי עם נציגי הפועל חיפה. צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות