חשבתם שפורים נגמר וזהו זה? אז להדס בן ארצי, מייסדת המותג 'לכו תחפשו' יש משהו להגיד לכם

נרשמתם כבר לתחרות התחפושות של המיזם 'לכו תחפשו' שכבר שנים לא רק עסק להשכרת תחפושות סטנדרטי, אלא מאגד לתוכו עשרות יוצרים ונותן במה לכולם? אם לא אז קדימה

השחקנית הדס בן ארצי, מייסדת ובעלי "לכו תחפשו", החלה את דרכה בעולם התחפושות עם אוסף פרטי של תלבושות מהאופרה, תאטראות, מקומות בעולם וכל מיני ידוענים שקיבלו תפקיד בכל פעם שהייתה מסיבת תחפושות מקומית, השמועה התפשטה והתלבשה עם השנים והיום ישנה עליה לרגל לפופ אפ שלה עבור השכרת תחפושות- מתחם גדול מלא באפשרויות, במיוחד האפשרות למדוד ולבנות בסבלנות את הדמות המדויקת עבור כל אחד ואחת.

הדס: "זה גם אקולוגי, בעיקר חווייתי ונותן עוד קצת לחוויית פורים שמתחילה איתי לפני החגיגות הרשמיות… כל מי שמגיע אלי קודם כל שותה ערנבים, ערק בטעם ענבים כי בכל זאת, "מצווה להשתכר" ואני ידועה בשמירת מצוות. במהלך הפופ אפ שמתרחש כשלושה שבועות לפני פורים התושבים זוכים להפנינג גם ברמה האישית, משפחות באות להתחפש ולהצטלם, כשבעלי הוא צלם ואנחנו מייצרים חוויה משפחתית/ חברית או זוגית לבאים שנותנת פאן עם גוון והפנינג ברמה הציבורית- אני מפיקה אירועי רחוב, מסיבות רחוב ותוכן איכותי חינמי לכולם. למשל, בשבת בבוקר הבאנו את קרקס לוקי, היו מאות משתתפים, כולם נהנו ואפילו זכינו לשמש… הייתה מאפרת ציורי פנים ודוכנים מקומיים שמיד נרתמו, בית הליקר פתח בר משקאות וממש באותה פיאצה בנמל 5 מספר שעות לאחר מכן, מאפרת ציורי פנים לילדים התחלפה במקעקעת, נסטיה שקעקעה אנשים בלייב לאורך כל מסיבת הרחוב בה תקלטו מספר DJS".

כשכולם חושבים שפורים כבר נשכח מאחור, הדס פיית פורים כאן להזכיר שSHOW MUST GO ON ממש עוד קצת וכפי שבקיבוץ מושכים את פורים עוד שבוע, גם בחיפה אפשר, בכל זאת, תמיד אומרים שחיפה היא קצת קיבוץ והיום בן ארצי העלתה את התחרות השנתית שלה בשיתוף WISHLIST בה כל אחד יכול להשתתף, מחופש מאילת, מחופשת ממקסטוק, אין התנייה להיות חיפאי או לשכור רק ממנה, כולם מוזמנים ולתחרות היא גייסה עסקים מקומיים שלוקחים חלק מכובד-הפרסים, שווה לתת הצצה לתחרות, אין שם התנייה של לייק לעמוד ו200 פעולות כמו שאנחנו רגילים, בעיקר פשוט לשתף תמונה עם התחפושת.

בקיצור-צהלה ושמחה

רוצים גם? הגעתם בול בזמן, התחרות מתקיימת ממש בימים אלה והזכייה תתרחש ממש בעוד רגע- ב29/3 יום שלישי הקרוב.

קישור לתחרות: 

ואיפה אפשר למצוא את הדס שנה הבאה? "לכו תחפשו".…כל שנה היא צצה במקום אחר, לא מפסיקה להפתיע, שווה לעקוב

קרדיט צילום תמונות: אריק רובינשטיין. הדס בן ארצי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות