עיריית קרית אתא ציינה את פתיחת מבצע ההתרמה "מצעד הפרוטות" של ארגון איל"ן הפועל למען אנשים עם מוגבלויות

החל בקריית אתא חודש ההתרמה למען עמותת איל"ן. השנה ההתרמה תתקיים בעיקר בצורה מקוונת בשיתוף עם בתי הספר, הצוותים החינוכיים והתלמידים באמצעות אתר האינטרנט של העמותה.

 

כמידי שנה, פתחה עמותת איל"ן המסייעת לאוכלוסיות נזקקות ולבעלי מוגבלויות את מבצע ההתרמה בטקס שנערך בעיריית קריית אתא.

מבצע ההתרמה השנתי "מצעד הפרוטות" יחל השבוע בכל הארץ ויתקיים במשך חודש כאשר השנה ההתרמה תתקיים בעיקר בצורה מקוונת בשיתוף עם בתי הספר, הצוותים החינוכיים והתלמידים באמצעות אתר האינטרנט של העמותה.

הטקס נערך במעמד נציגי העירייה ביניהם מנכ"ל העירייה בני חזן, מנהלת מחלקת החינוך ברוריה הספל וכן נציגי אילן ביניהם שרונה שנהר, מנהלת סניף אילן בחיפה, ושלמה (מומו) כהן יו"ר אילן חיפה.

ראש העיר העניק לעמותה בשם העירייה את הספתח הראשון למבצע: תרומה בסך 1000 שקל. מנהלת ארגון איל"ן חיפה, שרונה שנהר הודתה לעירייה על התרומה ועל התמיכה רבת השנים הכוללת שיתוף הפעולה עם בתי הספר בעיר ופעילות התנדבותית נרחבת.

"מצעד הפרוטות" של איל"ן החל לפני למעלה מ-  60 שנים בעקבות התפרצות מחלת הפוליו בארץ. בקריית אתא מתנדבים בעמותה  כ- 200 תושבים, צעירים ומבוגרים כאחד.

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות