"מצעד הפרוטות" למען עמותת איל"ן יצא לדרך בקריית ביאליק בטקס מיוחד

בטקס מרגש אשר נערך בחט"ב אורט דפנה בקריית ביאליק, נפתח "מצעד הפרוטות" למען עמותת איל"ן. התלמידים הופיעו בקטעי מלל, נגינה, ריקוד ושירה המלווה בשפת הסימנים

מצעד הפרוטות למען עמותת איל"ן יצא לדרך בקריית ביאליק. בטקס מרגש אשר נערך בחט"ב אורט דפנה בניהולה של רעיה טובול והוכן על ידי תלמידי הכיתות התקשורתיות, התלמידים הופיעו בקטעי מלל, נגינה, ריקוד ושירה המלווה בשפת הסימנים – עם הדגש על משמעות קבלת האחר והזכות להשתלבות במרחב הציבורי.

את דברי ברכה נשאה המשנה לראש העיר ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי. האירוע התקיים במעמד  מנהל אגף החינוך עמי ראובן מנהלי איל"ן חיפה שרונה שנהר ומשה דולב.
מרגשת במיוחד היתה האהדה והשיתוף הספונטני של תלמידי השכבה אשר האירו בפנסי הטלפונים הניידים ונעו בקצב השירה הסוחפת.

ההתרמה השנה תתקיים הן בדרך המסורתית בפנקסים והן בדרך דיגיטלית באמצעות קבוצות במדיה החברתית, בסימן מלאת 70 שנה לעמותת איל"ן, כלת פרס ישראל.

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות