שר התקשורת הגיע לפגישת עבודה עם ראש עיריית קריית ביאליק בסופה יצאו בשורות בנושאי סניפי הדואר בעיר וקליטת הטלפונים הסלולארים

שר התקשורת, יועז הנדל, ביקר אתמול בקריית ביאליק ונפגש עם ראש העיר אלי דוקורסקי. בפגישה סוכם:  העירייה תפעיל שירותי דואר במקום אלו שנסגרו בעיר

אתמול הסתיים ביקור שר התקשורת יועז הנדל בקריית ביאליק. השר וצוותו התארחו בלשכת ראש  העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי.

במהלך הפגישה העלה דוקורסקי את נושא סגירת סוכנות הדואר בצבר וכתוצאה מכך פגיעה בשירות לתושבים, במיוחד לתושבים וותיקים שחשופים פחות לשירותים מקוונים של הדואר וממשיכים לפקוד את סוכנויות הדואר כדי לבצע תשלומים. דוקורסקי ציין כי זו סוכנות הדואר השנייה שנסגרת בקריית ביאליק בשנים האחרונות. דוקורסקי הדגיש כי כעת נשארו בעיר שתי סוכנויות הדואר בקצוות העיר: בשדרות ירושלים ובקרבת אזור התעשייה. דוקורסקי התייחס להרכב האוכלוסייה בקריית ביאליק וציין כי בעיר אחוז גבוה של אזרחים ותיקים, הרבה מעבר לממוצע הארצי, לכן זמינות שירותי הדואר חשובה להם.

בפגישה עם השר הנדל סוכם כי צוות העירייה, משרד התקשורת וחברת הדואר יגבשו מודל של מתן שירותי הדואר באמצעות העירייה. לצורך כך ייבחן מקום זמין ונגיש לתושבים.

נושא נוסף שהעלה ראש העיר אלי דוקורסקי  בפני השר, הוא שיפור קליטת מכשירים סלולאריים ברחבי העיר. השר הנדל בישר כי כעת מבצע המשרד פעולות בנושא.

השר הנדל ציין כי 65% מבתי האב בקריית ביאליק מחוברים לתשתית הסיבים האופטיים וקרא לתושבים להתחבר לשירות על מנת לשפר את איכות התקשורת האלקטרונית בביתם.

בפגישה נדונו נושאים נוספים כגון הקמת תיבות דואר חכמות למסירת משלוחים וקיום קורסים לגיל השלישי לשימוש באפליקציית הדואר והשירותים המקוונים שחברת דואר מאפשרת.

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות