עבודות שדרוג ושיפוץ גדולות בביה"ס "ירושלים" בקריית אתא. בית הספר יהיה מוכן לפתיחת שנת הלימודים הבאה

בית הספר "ירושלים" בקריית אתא פועל באופן זמני במבנה בית הספר "גיבורי עציון" עד לסיום עבודות שיפוץ בית הספר. ראש העיר סייר במקום על מנת לעקוב אחר התפתחות העבודות ולוודא את סיומם בשנת הלימודים הבאה

 

מבנה בית ספר ירושלים בקריית אתא עובר בימים אלה שיפוץ מקיף ויסודי במסגרת תוכנית לחיזוק מבני חינוך וציבור בעיר. בתחילת שנת הלימודים הנוכחית הועבר בית הספר כולו למתחם בית הספר 'גיבורי עציון', לצורך ביצוע עבודות מקיפות וחיזוק מבנה בית הספר למקרה של רעידות אדמה.

העבודות אמורות להסתיים לקראת סוף השנה ובשנת הלימודים הבאה יחזרו תלמידי בית הספר למבנה חדש ומשודרג. עד למעבר למבנה החדש, התלמידים מוסעים מדי יום אל בית הספר וחזרה ממנו באופן מסודר ובליווי.

במסגרת העבודות מבוצע שיפוץ יסודי של המבנה וחיזוקו, ביצוע תקרות אקוסטיות, ריצוף, שיפוץ השירותים, צביעה, שיפוץ הכיתות ותוספת של כיתות חדשות, מיזוג ופיתוח נופי נרחב.

שבוע שעבר סיירו צוותי העירייה וראש העיר יעקב פרץ על מנת לעמוד מקרוב אחר התקדמות העבודות ולוודא כי בית הספר יפתח בהתאם לתוכנית בשנת הלימודים הבאה.

ראש העיר יעקב פרץ: "המבנה החדש והמשודרג יענה על כל הצרכים החינוכיים המתקדמים לטובת התלמידים. לצד עבודות תחזוקה שוטפות, אנו פועלים מול משרד החינוך לשדרג בתי ספר ותיקים נוספים בעיר במתכונת דומה במסגרת תכנית שיקום מקיפה."

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות