3 צעירים נפצעו קשה בתאונה הלילה בין 2 רכבים בכביש 889, סמוך למושב יערה

תאונה קשה בין 2 כלי רכב פרטיים, עם חילוץ 3 פצועים במצב קשה בכביש 889, סמוך למושב יערה בצפון

בשעה 00:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר, על תאונת דרכים בין 2 כלי רכב, בכביש 889 סמוך למושב יערה לכיוון איילון.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים למרכז הרפואי לגליל בנהריה, 3 פצועים, בהם: אשה כבת 30 במצב קשה, מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית, צעיר בשנות העשרים במצב קשה, עם חבלות בראש ובגפיים, צעיר כבן 20 במצב בינוני, בהכרה, עם חבלה בבטן.

פאראמדיק מד"א אדריאן אוקמפו, סיפר:

"כשהגענו למקום ראינו ראינו שני כלי רכב מעוכים, אחד היה הפוך על הגג כתוצאה מהתאונה, באחד הרכבים נסעו שלושה צעירים שניים היו ברכב ואחד שכב מחוץ לרכב, חילצנו אותם מהרכב כשצעירה כבת 30 הייתה מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה, צעיר כבן 25 היה בהכרה, עם חבלות בראש ובגפיים והשלישי היה בהכרה מלאה עם חבלות בראש ובגפיים, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים מהיר בשטח, העלנו אותם לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים. נהג הרכב השני צעיר בשנות העשרים לא נזקק לטיפול."

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות