הסתיים הרישום לגנים ולכיתות א' בקריית אתא, עם שיא נרשמים

שיא ברישום תלמידים למוסדות החינוך בקריית אתא לגנים וכיתות א': מעל 90 אחוז נרשמו באמצעות אתר האינטרנט העירוני.הרישום לצהרוני רשת המתנסים נמשך

השבוע הסתיים הרישום לגני הילדים וכיתות א' במוסדות החינוך בקריית אתא,  כאשר מעל 90% מההורים נרשמו באמצעות אתר האינטרנט העירוני המאפשר רישום קל ונוח.

הרישום התבצע על פי מערכת ממוחשבת בהתאם לכתובת מספר המשלם בארנונה לפי נתוני מינהל האוכלוסין. השיבוץ ישלח להורים בתחילת חודש יוני בכדי לאפשר היערכות מתאימה והגשת ערעורים לפני תחילת שנת הלימודים.

הרישום לצהרוני רשת המתנסים נמשך כאשר גם השנה צהרוני בתי הספר סובסדו על ידי משרד החינוך (עלות צהרון 635 שקל). גם צהרוני הגנים ייהנו מהנחה לאחר קבלת ההכרה של משרד התמ"ת המאפשרת קבלת הנחה משמעותית של עד 583 שקל במחיר הצהרונים לזכאים.

צהרוני רשת המתנ"סים פועלים משעות הצהריים ועד השעה 17:00. במסגרת הפעילות נהנים הילדים ממגוון של פעילויות ותוכניות העשרה, מערך הזנה איכותי בלווי תזונאית מוסמכת וליווי של צוות מיומן ומקצועי בהתאם למתווה משרד החינוך.

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות