יוזמה של מרכז "בית מילר" בחיפה:  הדרכת תושבים ותיקים לשימוש נכון בנייד

רוצים שגם ההורים שלכם יידעו איך להשתמש בטלפון הנייד? איך להזמין תור לקופת-חולים? לדואר? או סתם איך להתכתב עם הנכדים בווטסאפ? מיזם חדש של "בית מילר", עיריית חיפה ומועדון "רוטרי חיפה" מאפשר לתושבים ותיקים לעבור הדרכות לשימוש נכון בטלפון ובאפליקציות באווירה נוחה וידידותית

 

החיים המודרניים מחייבים את כולנו לבצע מספר רב של פעולות באמצעות כלים דיגיטליים שונים. אולם פעולות כמו התכתבות עם חברים, ביצוע תשלומים, רכישת מוצרים או הזמנת תור לקופת חולים, שנראות בסיסיות ופשוטות עבור צעירים, נחשבות למשימות כמעט בלתי אפשריות עבור תושבים ותיקים.

קבוצת בני נוער, המתנדבים במרכז ללימודי מקצועות הניו-מדיה של עיריית חיפה ומועדון "רוטרי חיפה" – "בית מילר", זיהתה את הפער הטכנולוגי והחליטה לעשות מעשה ולהתנדב לקיום הדרכות לתושבים ותיקים לשימוש ביישומים דיגיטליים, גלישה באינטרנט ושימוש נכון בטלפון הנייד.

במסגרת היוזמה החדשה יעניקו בני הנוער הדרכות לתושבים ותיקים כיצד לתקשר בטלפון הנייד, לצלם, להתכתב עם בני משפחה וחברים, לחפש מידע או לשלוח אימיילים ובכך יסייעו להם לנהל חיים עצמאיים ביתר קלות ונוחות.

עד כה כבר עברו את ההדרכה 28 תושבים ותיקים. פעילות ההדרכה מתקיימת במרכז "בית מילר" בקבוצות קטנות, ללא עלות ובהרשמה מראש. לפרטים נוספים ולהרשמה ניתן לפנות למרכז "בית מילר" בטלפון: 04-8379653.

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות