ראש עיריית נשר ביקר בהפנינג חנוכה מרגש שנערך עבור ילדים חולי סרטן וילדים עם מוגבלות

ראש עיריית נשר, רועי לוי, הגיע היום להפנינג חנוכה ייחודי ומרגש שנערך ביגור עבור ילדים חולי סרטן וילדים עם מוגבלות. האירוע התקיים בשיתוף פעולה של משטרת ישראל, כבאות והצלה, מד"א וחיל הים

 

הבוקר ביקר ראש עיריית נשר, רועי לוי, בהפנינג חנוכה ייחודי לילדים חולי סרטן וילדים עם מוגבלות. האירוע התקיים בקיבוץ יגור הסמוך לעיר, בשיתוף פעולה של משטרת ישראל, כבאות והצלה, מד"א וחיל הים.

הילדים שנכחו באירוע נהנו מעמדות של הכוחות השונים שהציעו לילדים להתנסות באמצעי לחימה, ללמוד על ספינות חיל הים ועוד. על ההפנינג המושקע היו אחראים שלומי פורמן ואלעד אטיאס שדאגו לחבר בין הגופים השונים ולארגן לילדים חג בלתי נשכח. ראש העיר שמח לפגוש באירוע גם את נוער מד״א של נשר שהגיעו להתנדב ולשמח את הילדים.

רועי לוי אמר: "כיף לראות את החיוך על פניהם של כל הילדים שהגיעו היום. חנוכה הוא חג של אור, וכל חיוך של ילד כאן הוא אור גדול. אני מברך את היוזמים של האירוע הכל כך מיוחד הזה על העשייה הכה חשובה הזו".

 

צילום: עיריחת נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות