תכירו את גן הילדים המיוחד הפועל בקריית ביאליק עבור אמהות שבחרו לחנך את ילדיהן בבית עד גיל 3

ראש עיריית קריית ביאליק ביקר בגן הילדים המיוחד הפועל בעיר "לגן עם אימא" הפועל עבור אימהות המחליטות לגדל את ילדיהן במסגרת החינוך הביתי עד גיל 3

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, הגיע ביום חמישי להתרשם מקרוב מהפעילות החדשה המתקיימת במרכז הצעירים בעיר "גן עם אימא".

בשנים האחרונות יותר ויותר אימהות מחליטות לגדל את ילדיהן במסגרת החינוך הביתי עד גיל 3. בכדי לשמור על סדר יום כמו בגן הרגיל מתקיים אחת לשבוע בימי חמישי במרכז הצעירים מפגש לאימהות עם ילדיהם בהנחיית הגננת.

מדובר במפגש מוסיקלי ותיאטרלי, פעילות יצירה בחמר, ציור ומדבקות ומשחק חופשי בחדר עשיא באביזרים.

למעשה ההגעה "לגן עם אימא" מאפשרת להעביר את הבוקר בזמן איכות של פעילות משותפת, מהנה ומעשירה. המפגש כולל ארוחת בוקר משותפת, כאשר הפעילות מתייחסת למאפייני עונות השנה, חגים וכל מה שקורה בסביבה הקרובה. השתתפות במפגש מתאפשרת הן כפעילות בודדת והן באמצעות רכישת כרטיסיה.

דוקורסקי שוחח עם האימהות ושמע מפיהן את שביעות רצונן מהפעילות המהנה ומעשירה.

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות