מרגשים ילד: ניידת המשאלות של משטרת ישראל הגיעה לנשר

הפרוייקט הארצי של משטרת ישראל "ניידת המשאלות" הגיע לנשר להגשים משאלה של תלמיד כיתה א' בעל צרכים מיוחדים הלומד בבית ספר בעיר וחולם להיות שוטר

בבוקר יום ג', לקראת סוף הפסקת העשר, נכנסו לבית ספר בנשר שוטרים על מנת לבצע משימה מיוחד. השוטרים, עלו לכיתה א-2 שם פגשו בתלמיד בית הספר בעל צרכים מיוחדים שחולם יום אחד להתגייס לשירותי המשטרה. לעיני חברי כיתתו לבש מדים מיוחדים שהותאמו במיוחד בשבילו ועלה לניידת המשאלות בדרכו לתחנת משטרת נשר.

בכניסה לתחנת המשטרה חיכה לו סוס משטרתי שהוביל אותו פנימה כשמסביב כלל צוות השוטרים והשוטרות מריעים לו. לאחר מכן, עבר הדרכה עם חבלן משטרתי שנתן לו להפעיל את הרובוט החבלני, הסביר לו על מגוון הנשקים ואמצעי ההגנה ונתן לו לדבר בקשר עם ניידות השיטור העירוניות. לבסוף, קיבל מסגן ראש העיר מר ישי איבגי וסגן מפקד תחנת המשטרה מר אופיר ברקוביץ דרגות ותעודת שוטר.

היום המשיך בנמל חיפה שם פגש בצוות של שיטור ימי שלקח אותו לשייט באחת מסירות המשטרה. על ארגון היום הכל כך מיוחד הזה, הייתה אחראית אורית יוספן, שוטרת קהיתית, שפגשה את הילד במהלך הדרכה על בטיחות בדרכים בבית הספר, שם על פיה הוא "נחרט לה בלב".

אחרי אותה הדרכה, אורית שמה לעצמה למטרה לדאוג להגשים לו את המשאלה להפוך לשוטר ודאגה להביא את ניידת המשאלות עד אליו. אך אורית לא הסתפקה בשלל הפעילויות שהוכנו עבורו, ודאגה לאסוף כסף מכלל שוטרי תחנת נשר על מנת לקנות מתנות מיוחדות שיוכל לקבל בסוף היום.

קרדיט צילום: דוברות עיריית נשרקרדיט צילום: דוברות עיריית נשר
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות