תיאטרון קריית אתא פתח את עונת ההצגות והמופעים החדשה

תיאטרון קריית אתא פתח את עונת ההצגות עם ההצגה "שוק המציאות" הכוללת את מיטב שירי נתן אלתרמן בהשתתפות השחקנים דפנה דקל ואלון אופיר

תיאטרון קרית אתא פתח את עונת ההצגות והמופעים החדשה

תיאטרון קריית אתא המופעל על ידי רשת המתנ"סים העירונית פתח בשבוע שעבר את עונת ההצגות והמופעים החדשה לשנת 2021-2022.

מאות תושבים הגיעו לאולם האודיטוריום העירוני לצפות בהצגה הראשונה בסדרה "שוק המציאות" של תיאטרון חיפה הכוללת את מיטב שירי נתן אלתרמן בהשתתפות השחקנים דפנה דקל ואלון אופיר. האירוע כלל גם את פתיחת תערוכת צילומים  ייחודית שצולמו על ידי תושבי העיר.

עונת המנויים החדשה בתיאטרון קריית אתא כוללת 8 מופעים במנוי אחד עם מיטב הצגות התיאטרון ממיטב התיאטראות בארץ. בין ההצגות: "הנשים של ג'ייק" עם רמי הוייברגבר, אסי לוי, מיכל ינאי, שני קליין ויובל שרף, "הקומיקאים" עם שלמה בראבא, מוני מושנוב ומיכאל מושנוב, "המהפכניות" עם אסתי זקהיים, דליה שימקו ואייל שכטר, "הדברים הטובים באמת" עם דביר בנדק, "תחושת בטן" עם אודיה קורן והמופעים: "שקטק" ו- "התזמורת האנדלוסית אל מוערביה מעלות".

במקביל מפעיל התיאטרון גם תוכנית מועדון זמר הכוללת 2 סדרות: "הקול בשני"- סדרת מופעים עם אילנית, לאה שבת ושלמה יידוב ו"מועדון זמר" עם מופעים של אבי טולדנו, אסף אשתר, מרינה פיינגולד ועוד.

השנה הרחיבה מחלקת התרבות את סדרת התוכניות במטרה לפנות לקהלים שונים ומגוונים ובד בבד מפעילה המחלקה גם תיאטרון קהילתי בו משתתפים תושבי העיר בגילאי 12 ומעלה וסדרת סיורי תרבות  בהובלת מורת דרך מוסמכת.

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות