עיריית קריית ביאליק, חברות טכנולוגיה בעיר וביה"ח "בני ציון" ינסו לקדם מיזמים משותפים

עיריית קריית ביאליק והמרכז הרפואי בני ציון יזמו מפגש עם חברות טכנולוגיות מקריית ביאליק לקידום מיזמים משותפים

ביום ראשון השבוע התקיים מפגש ייחודי, פרי יוזמתם של עיריית קריית ביאליק והמרכז הרפואי בני ציון, שמטרתו לקדם יוזמות טכנולוגיות משותפות. במפגש השתתפו החברות הטכנולוגיות הפועלות בפארק התעסוקה בקריית ביאליק.

המפגש נוצר כחלק אינטגרלי מפעילות העירונית המכוונת לקידום עסקים בעיר ויצירת הזדמנויות עסקיות חדשות.

בדברי הברכה ציין ראש העיר, אלי דוקורסקי, כי מפגש היכרות הוא אבן דרך ביישום החזון העירוני לשיפור השירות לעסקים,  מפגש בין מגזרים, תחומי עניין ושאיפות: " קידום עסקים נמצא בדרך כלל מחוץ לליבת פעילות של העירייה, אך חשוב לאיתנותה הכלכלית של העיר". דוקורסקי הדגיש כי המפגש עשוי ליצור הזדמנויות עסקיות מפתיעות,  לממש טכנולוגיות קיימות לטובת מערכת הבריאות ולהוביל לפיתוח פרויקטים ופתרונות חדשים.

מנהל המרכז הרפואי בני ציון,  ד"ר אוהד הוכמן: "אחת הלבנים המשמעותיות המרכיבות את החדשנות היא חיבור בין דברים שאינם קשורים לכאורה. אני מאמין כי המפגש בין עירייה, מרכז רפואי, תעשיינים ומפתחים יהווה מנוע להתקדמות וחדשנות".

במפגש ההיכרות אותו ארגנה מנהלת מינהלת אזור התעשייה סימה הרשמן – קסטרו  השתתפו נציגי חברת אל-אב מדחסים, ש.שיווק כל מילניום, שער גיורא, אולפא – חדרים נקיים ומעבדות, LigoFix  וחברת Waffer Technologies Ltd.

מנהלת מנהלת אזור תעשייה סימה הרשמן – קסטרו סיכמה את המפגש בהזמנה לחשוב על דרכי פעולה משותפות להמשך: "אחד השינויים המשמעותיים שאנו עדים להם בשנים האחרונות באסטגטרגיית הפעילות העסקית היא עלייה משמעותית בשיתופי פעולה.  אני משוכנעת כי קיים פוטנציאל רב ליצירת מוצרים או טכנולוגיות חדשות  שיסייעו למערכת הבריאות".

בצילום: ראש העיר אלי דוקורסקי במהלך פגישת זום עם המרכז הרפואי בני ציון , תעשיינים ויזמים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות