צפו: בנשר מצדיעים לאומנים עולים בחגיגות יום העלייה בעיר

בנשר ציינו ביום ראשון השבוע את יום העלייה בקונצרט מיוחד שנערך בהיכל התרבות בעיר. בקונצרט הופיעו אמנים שהגיעו לארץ כעולים חדשים והיום מופיעים ברחבי הארץ. רועי לוי, ראש העירייה אמר: "כשליש מתושבי העיר נשר הם עולים מחבר העמים ומבחינתנו, העלייה לא נפסקה ולא לרגע"

 

יום העלייה שמצוין בישראל משנת 2016 נועד כדי לחגוג את חשיבות העלייה לארץ ישראל כחלק מיצירת חברה רב תרבותית ומגוונת. את היום המיוחד ציינו בנשר בערב מרגש שארגנו סגן ראש העיר ומחזיק תיק הקליטה בעירייה מר גיאורגי גרשקוביץ ורכזת הקליטה בעירייה הגברת אלה רובין.

על הבמה הופיעו אמנים שהיו בעצמם עולים חדשים בשנות ה-90, והיום מככבים על הבמות בישראל. רועי לוי ראש העיר פתח את הערב ואמר: "כשליש מתושבי העיר נשר הינם עולים מחבר העמים ומבחינתנו העלייה לא נפסקה. לנו בעירייה ישנה מטרה אחת, להמשיך ולקלוט עלייה ולייצר תשתיות בעיר שיזמינו עולים להגיע לכאן."

במהלך הערב עלתה לבמה עולה חדשה שהגיע לארץ לפני כחודשיים ושיתפה על תהליך הקליטה שעברה בעיר. בנוסף לסיפור העלייה המרגש, היא הודתה לגיאורגי גרשקוביץ ואלה רובין על הטיפול המסור בתהליך קליטתה בעיר כבר מיומה הראשון בארץ.

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות