המשטרה קבעה כי מדובר בנסיבות טראגיות, מותו של תלמיד כיתה ח' מ"ליאו בק" בחיפה, שנפל אתמול אל מותו מגובה רב

הלם וכאב בבית הספר "ליאו בק" בחיפה, עם היוודע נסיבות מותו הטראגי של תלמיד כיתה ח', שנפל אל מותו מגובה רב

אמש התרחשה טרגדיה בחיפה, כשנודע שנער בן 13, תלמיד כיתה ח' בבית הספר "ליאו בק". כעבור שעתיים, המשטרה שללה כיוון פלילי ונותרו הנסיבות הטראגיות.

בהודעה ששלחה הנהלת בית הספר בקבוצות הוואטסאפ נכתב: "עצוב וקשה לכולנו כעת, בכוחות משותפים נתמודד, נסייע ונתמוך האחד בשני.

הורים יקרים, לצערי עליי להודיע בשורה קשה וכואבת כי תלמיד שלנו, משכבת ח', נמצא מת בנסיבות טרגיות", כך בהודעת בית הספר. "משפחת חטיבת הביניים משתתפת בצערה של המשפחה. הנהלת בית הספר בשיתוף נציגי ועד ההורים, השירות הפסיכולוגי, עיריית חיפה והפיקוח של בית הספר מכונסים ברגעים אלה על מנת להיערך ולטפל בצורה המיטבית והמקצועית ביותר באירוע".

מעיריית חיפה נמסר: "צוות פסיכולוגי נמצא עם המשפחה ומלווה אותה, וגם עובדים סוציאלים, בשילוב יחד עם הנהלת בית הספר יהיו עם התלמידים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות