תושבי קריית ביאליק בחרו את הספר שיקריא ראש העיר אלי דוקורסקי לילדי כיתות א' בשעת סיפור. איזה ספר נבחר?

7 ספרים עלו לגמר במשאל איזה ספר יקרא השנה ראש עיריית קריית ביאליק לילדי כיתות א'. איזה ספר זכה לרוב קולות?

מעל עשור מדי שבוע מגיע ראש העיר קריית ביאליק  אלי דוקורסקי לכל כיתות א' בעיר להקריא סיפור לתלמידים ולקיים דיון לאחר מכן. גם במהלך משבר הקורונה המשיך דוקורסקי במסורת למרות המגבלות ושידר את הקראת הסיפורים באמצעות שידורים בדף הפייסבוק שלו.

השנה החליט דוקורסקי לשתף את התושבים בבחירת הספר שיקריא במהלך שנת הלימודים הקרובה. לפני מספר שבועות ביקש דוקורסקי מהתושבים המלצות לספר הקריאה וקיבל מאות המלצות.

דוקורסקי החליט להעמיד להצבעת התושבים את 7 ספרי הילדים שעלו לגמר. התושבים התבקשו להצביע ולבחור את הספר באמצעות דף הפייסבוק.

הספר שקיבל את רוב הקולות הינו ספרה של מיטל ברק "תיבת האושר של דן", הספר שחושף את הילדים לכללים חשובים כיצד להרגיש מאושרים יותר .

דוקורסקי: " אני מודה למאות תושבי העיר שהשתתפו בבחירה ומצפה בכיליון עיניים  למפגש עם תלמידי כיתות א שאתחיל בחודש נובמבר".

בתמונה: ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי עם הספר הנבחר. צילום: עיריית ק. ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות