תכנית AI – לימודי בינה מלאכותית, בשיתוף עם יחידת 8200, הגיעה לנשר. מחזור ראשון של תלמידים הצטרף לתכנית היוקרתית

נשר נכנסת לעידן הבינה המלאכותית תכנית מגשימים AI מגיעה לנשר, בשיתוף פעולה הדוק עם צה"ל וחיל המודיעין ובפרט עם יחידה 8200. מחזור ראשון של תלמידי י' נרשמו לתכנית

 

תכנית "מגשימים AI", מבית המרכז לחינוך סייבר, הגיעה לנשר. התכנית הינה תכנית מצוינות חדשה בתחומי מדעי הנתונים והבינה המלאכותית, אשר מקנה לבני ובנות נוער הכשרה איכותית והתמחות בתחומים אלו. התכנית פותחה בשיתוף פעולה הדוק עם צה"ל וחיל המודיעין ובפרט עם יחידה 8200. "מגשימים AI" מעניקה לחניכיה את המצע הטוב ביותר ללימוד התחומים הכי מבוקשים בעולם ההייטק ובמסגרת התכנית לומדים משתתפיה כיצד לפתח יישומי בינה מלאכותית על ידי תכנות בפייתון, ובמהרה הופכים למומחי דאטה מיומנים. יתרונה של התכנית בולט בכך שבוגריה מקבלים הזדמנות ייחודית להתמיין ליחידות טכנולוגיה מהנחשקות והמבוקשות ביותר בצה"ל. למעשה, חניכים וחניכות שמסיימים את המסלול במגשימים AI, פותחים לעצמם דלת לעתיד מקצועי מזהיר ומבטיח, תחילה בשירות הצבאי ובהמשך, בחברות המובילות ביותר במשק.

הלימודים בתכנית מתקיימים מדי שבוע, בשעות אחר הצהריים במשך שלוש שנים (כיתות י'-י"ב). בנוסף, החניכים משתתפים בימי שיא, מחנות קיץ ויוצאים לסיורים בחברות הייטק מהמובילות בארץ ובעולם, יוצרים פרויקטים אישיים בלווי מנטורים בתחום ועוד. התכנית אף מותאמת להנחיות הקורונה ולקיום מקוון של התכנית.

בשבועות האחרונים נפתחה ההרשמה לתלמידי כיתות י' המעוניינים להצטרף לשנת הפעילות הקרובה ולפתוח את המחזור הראשון של התכנית. כדי להירשם למגשימים AI לא צריך ידע מקדים אך כן נדרשות יכולות למידה ומוטיבציה גבוהות.

ראש עיריית נשר, רועי לוי אמר: "תכנית "מגשימים AI" היא הזדמנות מצוינת לקידום הנוער בעיר לאפיקים מגוונים, להצטיין ולהיות בחוד החנית בתחום מדעי הנתונים. התכנית היא שלב נוסף במיצוב העיר במובילה חינוכית וטכנולוגית".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות